۶۲ نفر در جاده‌های خراسان جنوبی جان باختند

جانشین فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت:۶۲ نفر در چهار ماهه ابتدای امسال در جاده‌های استان جان باختند.

۶۲ نفر در جاده‌های خراسان جنوبی جان باختندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ نیک مرد جانشین فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت:۶۲ نفر در چهار ماهه ابتدای امسال بر اثر وقوع ۵۱ فقره تصادف در جاده‌های استان جان باختند.

وی افزود:در این مدت آمار فوت شدگان تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته برابر بوده است.

سرهنگ نیک مرد گفت:همچنین تعداد تصادفات منجر به فوت در مدت یادشده نسبت به مدت مشابه سال پیش 6 درصد رشد داشته است.

جانشین فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به ثبت 570 فقره تصادف جرحی از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه افزود:هزار و 24 نفر در این حوادث مجروح شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش 13 درصد رشد را نشان می دهد.

وی از وقوع 228 فقره تصادف خسارتی در چهار ماه ابتدای سال 97 خبر داد و افزود:این تصادفات نیز نسبت به مدت مشابه سال پیش 19 درصد افزایش یافت.

سرهنگ نیک مرد با بیان اینکه بیشترین تصادفات در محورهای شرقی استان اتفاق می افتد،اظهار داشت:مجموع تصادفات امسال تاکنون 849 فقره بوده که از 14 درصد رشد برخوردار شده است.

وی توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه را از مهمترین علل وقوع تصادفات ذکر کرد و گفت:سواری و موتورسیکلت بیشترین مقصران را در تصادفات بوده اند.

اکثر راه های استان پهناور خراسان جنوبی هنوز دوطرفه است و محورهای بیرجند - قاین و بیرجند - دیهوک - راور از مسیرهای حادثه خیز در این استان هستند.

عملیات ساخت باند دوم در بسیاری از محورهای استان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

جان باختن 62 نفر در جاده‌های خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.