معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دلیجان:

در شرایط حاد، قطع برق واحد‌های تولیدی آخرین گزینه خواهد بود

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در سفر به دلیجان گفت: در شرایط حاد، قطع برق واحد‌های تولیدی آخرین گزینه است.

صادق نجفی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، و رئیس سازمان صنایع کوچک کشور در حاشیه دیدار از شهرک صنعتی دلیجان و طرح توسعه مجتمع کارخانجات تولید الیاف پلی استر دلیجان  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: بر اساس توافق با وزارت نیرو در شرایط حاد، قطع برق واحد‌های تولیدی آخرین گزینه خواهد بود.

نجفی افزود: طی جلسه مشترک با کمیسیون صنعت و معدن و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر نیرو برگزار شد، توافق ۱۱ بندی صورت گرفت که تنها در شرایط کاملا حاد قطعی برق در منطقه شهرک‌های صنعتی رخ دهد و قطعی واحد‌های تولیدی آخرین گزینه باشند.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل برق صنایع در سال ۹۸ پیشنهاد کردیم با کمک بخش خصوصی نیروگاه‌های خصوصی کوچک ایجاد کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

جلو گیری از واردات ۴۰۰ میلیون دلاری الیاف مصنوعی وتیشو

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره واردات ۴۰۰ میلیون دلاری الیاف مصنوعی وتیشو درسال‌های قبل ادامه داد: درراستای حمایت از تولیدات داخلی و با ممنوعیت واردات الیاف مصنوعی وتیشو زمینه حمایت از این صنعت وصادرات آن فراهم شده است.

وی تصریح کرد: امروزبا وجود کارآفرینان بزرگی که درکشور داریم کار‌های بزرگی انجام شده است و ایران به بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده این محصول درمنطقه تبدیل شده است.

در این دیدار مدیر مجتمع کارخانجات الیاف دلیجان، گزارشی از روند تولید، طرح توسعه خطوط تولید الیاف و واحد دوم تولید الیاف شیشه تیشو ارائه کرد.

با افتتاح فاز دوم این مجتمع، این شرکت به بزرگترین تولید کننده الیاف شیشه خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

در شرایط حاد، قطع برق واحد‌های تولیدی آخرین گزینه

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.