فتاحی: منتظر جواب تست پزشکی هافبک مجارستانی هستیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: منتظر اعلام نتیجه نهایی تست پزشکی هافبک مجارستانی از سوی هراتیان هستیم تا با این بازیکن قرارداد ببندیم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت جذب هافبک مجارستانی اظهار کرد: ولادمیر کومان هافبک مجارستانی روز گذشته وارد ایران شد و یکسری از تست‌های پزشکی را انجام داد و امروز هم با حضور در مرکز ایفمارک مابقی آزمایش‌ها را پشت سر می‌گذارد. این بازیکن ساعت ۱۶ بعداز ظهر به اصفهان می‌آید تا بعد از توافق نهایی با او قرارداد ببندیم.

او ادامه داد: منتظرهستیم زهره هراتیان نتیجه نهایی تست پزشکی هافبک مجارستانی را اعلام کند تا مراحل نهایی عقد قرارداد با این بازیکن را ظرف ۲۴ ساعت آینده انجام بدهیم.

رابطه دوستانه‌ای میان قلعه نویی و مدیران برقرار است

فتاحی درباره اختلاف میان قلعه نویی و مدیران سپاهان بر سر جذب بازیکن خارجی گفت: این موضوع صحت ندارد و رابطه دوستانه‌ای میان طرفین برقرار است و هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند. قلعه نویی درخواست خود را برای جذب بازیکن به باشگاه اعلام می‌کند و مدیریت تیم با همفکری هیئت مدیره اقدامات لازم را انجام می‌دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد.

سرپرست تیم سپاهان درباره برنامه تمرینی برای بازی با سپیدرودرشت اظهار کرد: طبق برنامه تمرینات تیم ما ساعت ۱۸:۳۰ در زمین چمن ورزشگاه ذوب آهن برگزار می‌شود و فردا هم در باغ فردوس تمرین می‌کنیم و روز پنج شنبه ساعت ۱۱ صبح راهی رشت می‌شویم تا آماده بازی با سپیدرود رشت شویم.

او درباره بازی با سپیدرود رشت در هفته دوم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: سپیدرود رشت تیم خوبی است و هواداران پرشوری دارد و خداداد عزیزی مربی کاربلد هدایت این تیم را برعهده دارد، اما ما هم سپاهانیم و برای کسب پیروزی به مصاف این تیم شمالی می‌رویم.

فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: ایمان زکی زاده و داود رجبی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به صورت قرضی به تیم استقلال خوزستان پیوستند و از امروز هم در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند. علی خسروی بازیکن امید سپاهان هم به تیم بزرگسالان پیوست.


بیشتر بخوانید: تابش: هافبک مجارستانی مدنظر قلعه نویی به اصفهان می‌آید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار