تابش: هافبک مجارستانی مدنظر قلعه نویی به اصفهان می‌آید/ من مشمول قانون بازنشستگی نمی‌شوم

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: هافبک بازیساز مجارستانی امروز یا فردا به اصفهان می‌آید تا با تیم ما قرارداد ببندد.

مسعود تابش مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: تاکنون بازیکنان مدنظر قلعه نویی را جذب کردیم و یک هافبک بازیساز مجارستانی هم طی امروز یا فردا به اصفهان می آید تا بعد از گذراندن تست پزشکی و تایید کادر فنی با این بازیکن قرارداد ببندیم.

او ادامه داد: قلعه نویی  به ما اعلام می کند  که با جذب هافبک بازیساز لیست نقل و انتقالات تکمیل می شود یا باید بازیکن جدید دیگری به خدمت بگیریم.

تابش درباره اینکه قانون بازنشستگی شامل او می شود، گفت: بعید می دانم من مشمول قانون بازنشستگی شوم چرا که باشگاه سپاهان خصوصی است و این قانون شامل روسای بخش خصوصی نمی شود.

مدیر عامل سپاهان درباره نارضایتی قلعه نویی از عملکرد تیمش در هفته اول لیگ هجدهم فوتبال تصریح کرد: به هر حال قلعه نویی حق دارد که از عملکرد تیم در هفته اول ناراضی باشد چرا که بازیکنان خوبی جذب کردیم و او از تیم سپاهان توقع دارد که نتایج لازم را کسب کند تا از ابتدای فصل تیم ما مدعی قهرمانی باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: در هفته اول لیگ برتر فوتبال از حضور تماشاگران در استادیوم محروم بودیم و همین محرومیت در نتیجه نگرفتن تیم ما تاثیر گذار بود و امیدوارم دیگر این اتفاق برای هواداران ما رخ ندهد و شاهد حضور آنها در ورزشگاه باشیم.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: غیبت تماشاگران در نتیجه بازی سپاهان برابر نفت آبادان تاثیرگذار بود

عزیزمحمدی مدارک صوری به‌ای اف سی ارسال می‌کرد


انتهای پیام/

اظهارات تابش درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار