فعالیت شهر‌های خوزستان در رشته بسکتبال

رییس هیات بسکتبال خوزستان از فعالیت ۱۱ شهرستان به طور جدی در رشته بسکتبال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: تیم های پتروشیمی، پالایش نفت و رعد پدافند هوایی حضورشان در لیگ مشخص شده است و اگر مجوز حضور تیم نفت امیدیه از سوی شورای ورزش وزارت نفت صادر شود برای اولین بار 4 تیم در لیگ برتر خواهیم داشت.

وی افزود:رعد پدافند یک تیم نظامی بوده و چون شهرستان دزفول پایگاه نظامی دارد قطعا در بحث اسکان و ایاب و ذهاب از امکانات بهتری نسبت به اهواز برخوردار است اگرچه نباید فراموش کرد که این تیم از ابتدا متعلق به دزفول بود و فصل گذشته به دلیل برخی مشکلات به اهواز منتقل شده بود.

پرنیاک بیان داشت: در تلاش هستیم که یک تیم در لیگ دسته یک داشته باشم تا چراغ بسکتبال اهواز روشن شود و انتظار داریم که مسئولان حساسیت بیشتری در این خصوص نشان دهند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: مسابقات رده امید پسران نیز با شرکت 12 تیم از 2 تا 9 شهریور در اهواز و مسابقات رده امید دختران کشور با شرکت 6 تیم از سه تا 9 شهریور به میزبانی هیات بسکتبال شهرستان دزفول برگزار خواهد شد و سایر رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش پسران و دختران خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: با توجه به نتایج بسکتبال استان و گرفتن میزبانی ها در سال های اخیر می توان گفت که جایگاه این رشته برای همه ثابت شده است.

پرنیاک اضافه کرد: در بسیاری از شهرستان ها مثل هندیجان، باغملک، شوش، هفتگل و شادگان کارها و اقداماتی خوبی از سوی هیات شهرستانی انجام شد اما پس از مدتی به حال خود رها شدند و به رغم تلاش های فراوان به خواسته های خود در این شهرستان ها نرسیدیم و امیدواریم این چند شهرستان با همکاری ادارات شهرستانی به جمع بسکتبال استان اضافه شوند.

انتهای پیام/م

برگزاری  مسابقات بسکتبال

برچسب ها: بسکتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.