سردار حزنی در فارس؛

تأمین آب و اشتغال مناطق محروم در اولویت برنامه‌های سپاه است

مسؤول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب گفت: تأمین آب و اشتغال مناطق محروم در اولویت برنامه‌های سپاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی مسؤول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان سپیدان استان فارس، گفت: در شهرستان سپیدان ۸ مسجد و ۴ خانه عالم و ۱۰ منزل مسکونی ویژه محرومین با اعتبار ۷ میلیارد ریال ساخته‌شده و یا در دست‌ساخت است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ پروژه‌هایی که به آب و اشتغال وصل می‌شود، در اولویت قرار خواهد گرفت، افزود: ما در بخش آب و اشتغال مشکل داریم و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا در بخش‌هایی که مردم مشکل‌دارند به رفع موانع بپردازیم.

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه جزء ارگان‌هایی نیست که از نهاد خاصی برخاسته باشد بلکه سپاه از همین مردم شکل‌گرفته، تصریح کرد: کار‌هایی که در راستای محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد باعث می‌شود که در کنار مردم بمانیم.

وی همچنین گفت: با توجه به مشکلات موجود، محرومیت‌زدایی بیشتر در بحث آب و اشتغال اهمیت دارد و باید سعی شود شروع پروژه‌ها به‌گونه‌ای طرح‌ریزی شود که پروژه قبلی به اتمام رسیده باشد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص پروژه‌های این قرارگاه در شهرستان سپیدان نیز گفت: ما برای اولین بار است که به‌جای امضای قرارداد با سپاه، با یک شهر قرارداد بسته‌ایم و هدف از این قرارداد رفع محرومیت از چهره روستا‌ها و شهر‌های کشور است.

وی همچنین در مورد اهمیت ساخت مساجد نیز تصریح کرد: مسجد بهترین خانه عالم است و سپاه مأموریت دارد که به دولت کمک کند تا عقب‌ماندگی برنامه مساجد جبران شود.

حزنی تصریح کرد: به ۱۰ زوج جوان نیز در این شهرستان جهیزیه اهدا شده است.
انتهای پیام/ر

بازدید سردار حزنی از پروژه‌های عمرانی شهرستان سپیدان

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.