شایعاتی درباره ویژگی‌های گوشی جدید هوآوی

ویژگی‌های جدیدی که از گوشی جدید هوآوی به نام Mate 20 منتشر شده، خبر از وجود پردازنده جدید هوآوی و اندروید p در این گوشی می‌دهند.

شایعاتی درباره ویژگی‌های گوشی جدید هوآویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ با معرفی رسمی Galaxy Note 9 قبل از اتمام ماه آگوست قصد دارد از وارد شدن مستقیم به رقابت با اپل و دیگر پرچمداران گوگلی پرهیز کند اما هوآوی این نیت را ندارد. هوآوی قصد دارد با معرفی Mate 20 و ساختن آن به بهترین نحو ممکن از هر نظر فبلت خود را وارد برتر نشان دهد و رقیب سرسختی برای دیگر گوشی‌ها باشد.

ظاهرا، چیپست جدید هوآوی به نام Kirin 980 تنها سورپرایزی نخواهد بود که این شرکت برای نمایشگاه IFA 2018 ماه بعد در نظر گرفته است. شرکت هوآوی همچنین خبر داده است که این گوشی قرار است در سه ورژن تولید و عرضه شود که عبارت‌اند از : Mate 20، Mate 20 Lite و Mate 20 Pro.

گزارش جدیدی از XDA Developers ادعا می‌کند که Mate 20 اولین گوشی هوشمند خواهد بود که چیپست Kirin 980 را روی خود دارد. هوآوی با پرچمدار جدید خود قصد دارد سایز باتری را هم تغییر دهد و آن را با باتری 4200 میلی‌آمپری تولید کند. سایز باتری در Mate 10 فقط 4000 میلی‌آمپر بود.

انتظار می‌رود Mate 20 معمولی با نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED تولید شود در حالی که شایعه شده است ورژن Pro این گوشی با نمایشگر بزرگتر و با اندازه 6.9 اینچ از جنس OLED تولید می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود Mate 20 Pro دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که این قابلیت به مدل معمولی گوشی اضافه شود.

در کنار همه این‌ها، Mate 20 معمولی هوآوی دارای یک شارژر بی‌سیم خواهد بود که سازنده برای پشتیبانی از این نوع شارژر باید پشت گوشی را با شیشه بسازد. حداقل، یک نمونه از Mate 20ها دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود اما هیچ جزئیات دیگری از این گوشی و مدل‌های دیگر آن یافت نشده است.

در آخر هم باید گفت که این اسمارت‌فون احتمال دارد با اندروید P تولید و روانه بازار شود و ممکن است رابط کاربری آن EMUI 9.0 باشد.

انتهای پیام/

ویژگی‌های Mate 20 مشخص شدند

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار