احداث 5 پل عابر پیاده در ملایر

رئیس اداره مهندسی، کنترل و ایمنی ترافیک شهرداری ملایراز احداث 5 پل عابر پیاده در این شهرستان خبر داد.

احداث 5 پل عابر پیاده در ملایر  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید دماوندی، رئیس اداره مهندسی، کنترل و ایمنی ترافیک شهرداری ملایر بیان کرد: 5 نقطه حادثه خیز در شهر ملایر شناسایی شده که نیازمند احداث پل های عابر پیاده مکانیزه در این نقاط است.

وی خاطر نشان کرد: برای احداث هر پل عابر پیاده به صورت مکانیزه 20 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

رئیس اداره مهندسی، کنترل و ایمنی ترافیک شهرداری ملایر با بیان اینکه شهرداری ملایر با توجه به وضعیت بد مالی قادر به هزینه کرد این مبلغ نیست افزود: بخش خصوصی در اجرای این طرح کمک و دست کم نیمی از هزینه را تقبل می کند.

دماوندی ادامه داد: تقاطع روبروی بیمارستان غرضی، مسکن مهر در جاده سلامت، پایانه مسافربری نهاوند در بلوار ملت، ورودی شهر ملایر از سمت روستای گلوشجرد و بلوار کریم خان زند نقاط حادثه خیزی هستند که برای احداث پل های عابرپیاده تعیین شده اند.

وی بیان کرد: تا زمان احداث پل های عابرپیاده، تابلوهای هشدار دهنده، خط کشی و چراغ های چشمک زن و سایر موارد ایمنی برای رفع هرگونه حادثه در این نقاط نصب شده است.

رئیس اداره مهندسی، کنترل و ایمنی ترافیک شهرداری ملایر یکی دیگر از اقدامات مهم  تهیه طرح جامع ترافیک در این شهرستان دانست، و خاطرنشان کرد: پس از آمارگیری از شهر و بررسی و مطالعه کارشناسی، طرح تهیه و اجرا می شود.

دماوندی گفت: بر اساس طرحی که تهیه کرده ایم، در صدد توسعه این دوربین ها هستیم و حدود 12 دوربین ثبت تخلف و سرعت نیز در شهر نصب می شود.

انتهای پیام/ب

نصب 12 دوربین ثبت تخلف در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.