برگزاری جشنواره مدیر همراه، مدیر پاسخگو در خراسان شمالی

مدیرخانه مطبوعات استان گفت: همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، جشنواره مدیر همراه، مدیرپاسخگو در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛، علی خادمی مدیرخانه مطبوعات استان مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان افزود: در راستای قدردانی از همراهی و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعامل آنان با خبرنگاران، به مناسبت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار ، جشنواره مدیر همراه، مدیر پاسخگو در استان برگزار خواهد شد.
وی پاسخگویی به پرسش‌های رسانه‌ها چه در زمان عادی و چه در زمان بحران ، ارتباط تعاملی با رسانه ، پاسخگویی به انتقادات و نقد‌های مطرح شده ، پیگیری نکردن قضایی و یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش مطالب منتشر شده در مورد آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه را از جمله شاخص‌های این انتخاب عنوان کرد.
خادمی با تبریک پیشاپیش این روز به جامعه رسانه‌ای و بویژه خبرنگاران افزود: در این جشنواره خبرنگاران ، مدیران مسئول ، سردبیران و دست اندرکاران رسانه‌های مختلف بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های تعیین شده ، به مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک ها ، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مرکزی و مناطق بجنورد خبرنگاران برتر انتخاب می‌شوند.
وی اظهار کرد: مدیران برگزیده در مراسمی رسمی تقدیر و علاوه بر اهدای لوح تقدیر و تندیس به آنان در گفتگو‌های اختصاصی از طریق رسانه‌های جمعی شرکت و به شهروندان و نماینده عالی دولت در استان معرفی خواهند شد.
گفتنی است: خراسان شمالی دارای ۲۴ رسانه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
انتهای پیام / ب

فعالیت ۲۴ رسانه در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.