حاجی بابایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در انتظار گزارش رئیس جمهور از وضعیت اقتصادی کشور هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مردم باتوجه به وضعیت نا به سامان بازار در انتظار گزارش عملکرد رئیس جمهور هستند.

مردم در انتظار گزارش رئیس جمهور از وضعیت اقتصادی کشور هستندحمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نابسامان است، متاسفانه دولت هم در این باره سکوت کرده در حالیکه باید به مردم توضیح دهند چرا در این زمینه مهم موفق نشده اند.

وی افزود: اوضاع گرانی‌ها در بازار اعم از دلار، طلا و سکه روز به روز در حال تغییر است و همچنان مردم در انتظار گزارش عملکرد رئیس جمهور در این مورد هستند، مردم توقع دارند مسئولان دولتی نسبت به این وضعیت نابسامان اقتصادی احساس مسئولیت کنند و جویای این موضوع هستند که دولتمردان می‌خواهند چه تصمیمی برای برون رفت از این اوضاع بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت موفق نبوده است، بیان کرد: همگان می‌دانند که تیم اقتصادی دولت موفق نبوده است، بنابراین به دلیل عدم ضعف موجود باید کابینه اقتصادی دولت تغییر کند در غیر این صورت مجلس ورود می‌کند، چراکه نمی‌شود به همین گونه زمان بگذرد و مردم همچنان شاهد مشکلات جدید باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
بنابراین به دلیل عدم ضعف موجود باید کابینه اقتصادی دولت تغییر کند(قسمتی از متن)!!عدم ضعف موجود یعنی چی؟یعنی ضعفی وجود ندارد؟!
Germany
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
گزارش: تورم همچنان تک رقمی است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
وضعیت اقتصادی در شرایط خوبی قرار نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
گرانی بیداد میکند
آخرین اخبار