افتتاح مجموعه فرهنگسرا، پارک و زمین فوتبال نیاوران

پارک نیاوران به همراه فرهنگسرای مرزداران در شهرک مرزداران تبریز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هوشیار شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به اجرا چند پروژه عمرانی به طور همزمان در این منطقه گفت: پروژه ترکیبی پارک نیاوران و فرهنگ سرای مرزداران تنها یکی از این پروژه هاست که برای احداث آن ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: احداث پارک و فرهنگسرا جزو سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز است و طبق وعده‌ای که به شهروندان مرزداران و نیاوران داده بودیم، سومین پارک محله‌ای در این دو شهرک احداث شده است.

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از پارک ۲ هکتاری نیاوران تعداد پارک‌های احداث شده در مرزداران و کوی مصلی به ۳ مورد افزایش یافت.

هوشیار با اشاره به مشخصات این پارک اظهار داشت: علاوه بر تامین فضای سبز در این پارک زمین فوتبال با چمن ورزشی و همچنین زمین بازی کودکان نیز احداث شده که برای احداث این مجموعه تفریحی و ورزشی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی در ادامه در خصوص بهره‌برداری از فرهنگسرای مرزداران نیز گفت::این پروژه با ۷۰۰ مترمربع زیربنا وبا ۲۰ میلیارد ریال هزینه و به بهره‌برداری رسید. 

مراسم افتتاح پارک و زمین فوتبال نیاوران به همراه فرهنگسرای مرزداران در شهرک مرزداران با حضور شهردار اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ش

 هزینه  ۶۰ میلیارد ریالی برای احداث افتتاح فرهنگسرای نیاوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.