مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب نیشابور:

مشترکان خاص فاضلاب در نیشابور ملزم به نصب سیستم پیش تصفیه شدند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب نیشابورگفت: مشترکان خاص فاضلاب دراین شهر باید سیستم پیش تصفیه فاضلاب را نصب کنند.

مشترکان خاص فاضلاب در نیشابور ملزم به نصب سیستم پیش تصفیه شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد سلطانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب نیشابور در نشست بررسی راه‌های تسریع در اجرای طرح ساماندهی مشترکان خاص فاضلاب افزود: از ابتدای اجرای این طرح در سال 96 تاکنون پنج مشترک جدید اقدام به نصب این سیستم کرده اند.
 
وی تصریح کرد:یکی از چالش‌های موجود استیجاری بودن برخی واحد‌ها است که مستاجرین از نصب سیستم تصفیه فاضلاب سرباز می‌زنند.

آمنه فاضل مجری طرح ساماندهی فاضلاب واحد‌های غیرخانگی در نیشابور هم گفت: در اجرای این طرح برای 33 مشترک خاص اخطار و حدود سه میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه صادرشد.

وی افزود: میزان تولید چربی توسط این مشترکان شامل آشپزخانه و رستوران، تالار، هتل، دانشگاه و بیمارستان 10 برابر استاندارد است که 70 مشترک خاص فاضلاب در شهر نیشابور شناسایی شده اند.

مجری طرح ساماندهی فاضلاب واحد‌های غیرخانگی در نیشابور  با خطرناک خواندن فاضلاب بیمارستانی تصریح کرد: این مراکز بایستی پکیج تصفیه فاضلاب نصب کنند.

فاضل گفت: هدف از اجرای این طرح مقابله با مشکلات ناشی از ورود مواد آلاینده از قبیل: چربی، مواد معلق، مواد آلی، مواد سمی و ... به شبکه‌ها و تصفیه خانه‌های فاضلاب، واحد‌های تجاری، صنعتی و غیرخانگی است.

وی افزود: واحد‌های آلاینده فاضلاب ملزم به نصب سیستم پیش تصفیه تا حد خانگی برای تخلیه به شبکه فاضلاب هستند چرا که ورود مواد حاصل از فعالیت کارگاه‌های تراشکاری، چوب بری و کارواش و آشپزخانه‌ها به همراه اجسام آلی و سنگین و ذرات معلق و چربی به شبکه فاضلاب علاوه بر انسداد مسیر، باعث تحمیل هزینه به شرکت و مردم و آلودگی زیست محیطی می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

واحد‌های آلاینده فاضلاب ملزم به نصب سیستم پیش تصفیه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.