وزیر کشور در بازدید از مرز سرو:

دولت برای اشتغال پایدار مرزنشینان تسهیلات بانکی نامحدود پرداخت می‌کند

برای ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان دولت تسهیلات بانکی نامحدود پرداخت میکندوزیر کشور گفت: اشتغال پایدار مرزنشینان مهمترین هدف دولت است و تلاش می شود از طریق اجرای طرح‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی به نتیجه دلخواه برسیم.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در بازدید از مرز سرو گفت: اشتغال پایدار مرزنشینان مهمترین هدف دولت است و تلاش میشود از طریق اجرای طرح‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی به نتیجه دلخواه برسیم.
 
رحمانی فضلی افزود: هیچ گونه محدودیتی چه از لحاظ تعداد طرح وچه از لحاظ مبلغ طرح وجود ندارد و بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات هستند.
 
وی هم چنین با تاکید بر توسعه تجارت مرزی گفت: در شرایط کنونی که بحث تحریم‌ها رو در پیش داریم استان‌های مرزی باید با احساس مسئولیت بیشتر برای افزایش مبادلات مرزی با کشور‌های همسایه اقدام کنندکه بزودی سیاست‌های جدید به آن‌ها ابلاغ خواهد شد.
 
وزیر کشور با تاکید بر ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری در مناطق مرزی گفت:مرزنشینان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها می توانند در اقتصاد کلان کشور تاثیر گذار باشند.
 
رحمانی فضلی هم چنین در خصوص رفع مشکلات مرز سرو گفت: در جلسه مشترکی با مدیران ارشد استان، مسئولان محلی و سران عشایر به نتایج خوبی دست یافتیم و به زودی از طریق وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی اقدامات مناسبی در خصوص سرعت در اجرای پروژه پایانه مسافری سرو، توسعه بازارچه مرزی، رفع مشکلات گمرکی و رفت وآمد‌های مرزی مرزنشینان اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت.
 
وزیر کشور هم چنین در بازدید از پایانه مرزی سرو در نشستی صمیمی با سران عشایر و روحانیان منطقه در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

پایانه مرزی سرو یکی از ۵ پایانه مرزی مهم آذربایجان غربی است که در ۴۵ کیلومتری ارومیه قرار گرفته است. این پایانه یکی از ۳ پایانه مرزی با کشور ترکیه است.
 
انتهای پیام/م
 

سفر وزیر کشور به ارومیه

برچسب ها: گمرک ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.