مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: تجهیزات اینترنت پرسرعت در منطقه گردشگری کهمان و هنام شهرستان سلسله نصب و بزودی راه‌اندازی می‌شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هومان محمودی ،مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: تجهیزات اینترنت پرسرعت در منطقه گردشگری کهمان و هنام شهرستان سلسله نصب و بزودی راه‌اندازی می‌شود.

 هومان محمودی  افزود: در راستای تقویت پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری اقدامات زیرساختی بسیاری انجام شده که تکمیل آن نیازمند تامین تجهیزات به وسیله شرکت ارتباطات همراه اول است.


وی اظهار داشت: سایت 'بی تی اس' تنگ شبیخون خرم‌آباد نیز راه‌اندازی شده که بزودی ارتباط پارک جنگلی مخملکوه را کامل و مشکل قطعی ارتباط و نقاط کور را برطرف خواهد کرد.


وی با بیان اینکه تجهیزات ۲ سایت اینترنت پرسرعت در الیگودرز نیز نصب شده، تصریح کرد: تجهیز مناطق تفریحی و گردشگری به نسل سوم و چهارم در اولویت است که به همین منظور سال گذشته اینترنت پرسرعت چند منطقه گردشگری از جمله آبشار بیشه و روستای ونایی ایجاد شد.


مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در شرایط کنونی نصب و راه‌اندازی هر سایت بی تی اس ۱۰ میلیارد ریال هزینه دارد.
بیش از ۴۶۰ سایت بی تی اس تلفن همراه در لرستان راه اندازی شده و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد.

انتهای پیام /ب

کهمان و هنام به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.