مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان در ارزیابی شرکت مخابرات ایران سه رتبه برترکسب کرد

مدیر تجاری مخابرات منطقه لرستان از کسب سه رتبه برتر مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان در آخرین ارزیابی شرکت مخابرات ایران در میان مناطق ۳۱ گانه مخابرات ایران خیر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طولابی مدیر تجاری مخابرات منطقه لرستان گفت: مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان در آخرین ارزیابی صورت گرفته مقام اول مرکز ۲۰۱۰ در بین مراکز، مقام اول حوزه شبکه و رفع خرابی در بین مراکز و مقام سوم در سرعت رفع خرابی مشترکین تجاری را کسب نموده است.

طولابی افزود: واحد ۲۰۱۰ در سال ۹۵ به سه مقام کشوری دست یافت که به ترتیب اردیبهشت ماه مقام اول، شهریور ماه مقام پنجم و در آذر ماه همان سال مقام سوم را کسب نموده؛ همچنین این واحد پرتلاش در اردیبهشت ۹۶ به مقام سوم کشور و خرداد ماه سال جاری، مقام دوم کشوری در بین مناطق ۳۱ گانه مخابرات ایران را کسب نموده است.

وی اظهار داشت: در سال ۹۵ و ۹۶ SLA مخابرات منطقه (خسارت پرداختی به مشترکین) کاهش چشمگیری داشته که این خود باعث کاهش هزینه‌های منطقه و نیز افزایش رضایت مشتریان گردیده است.

وی از زحمات  اسکینی رئیس اداره خدمات پس از فروش، بهزاد پورپرویز مسئول مرکز ۲۰۱۰ و شاهرخی کارشناس مرکز تقدیر و تشکر کرد.

برپایه این گزارش واحد ۲۰۱۰ به عنوان پل ارتباطی مشترکین تجاری مخابرات منطقه لرستان با دیگر واحد‌های مخابرات از جمله: (دیتا، شبکه هوایی مخابرات، pcm، فیبر و رادیوماکس) است که پیگیری و رفع خرابی‌های این مشترکین می‌باشد.

لازم به ذکر است: مشترکین تجاری شامل تمامی بانک ها، ادارات، شرکت‌ها، موسسات می‌باشند که اغلب در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند و هر گونه تعلل در رفع خرابی‌ها باعث نارضایتی اینگونه مشترکین و در نهایت مسبب نارضایتی عمومی می‌شود، زیرا در اکثر موارد اقتصاد شهروندان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

کسب سه رتبه برتر مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان ارزیابی شرکت مخابرات ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.