رقابت ۲۳۲ کودک نخبه ایرانی در ششمین جشنواره محاسبات ذهنی چرتکه + فیلم

۲۳۲ کودک نخبه ایرانی در ششمین جشنواره محاسبات ذهنی چرتکه تهران با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان به مسابقات جهانی نابغه‌ها می‌روند.

کودکان نخبه ایرانی به مسابقات جهانی نابغه‌ها می روندبه گزارش خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صبح امروز ششمین دوره مسابقات سراسری کودکان هوشمند و مسابقات ملی نابغه‌ها در سالن حجاب برگزار شد، در بخش آزمون مکتوب 323 نفر از کودکان سراسر کشور در 4 سطح باهم به رقابت پرداختند.

 روح‌اله مخبریان مدیرعامل مؤسسه کودکان هوشمند گفت: امسال بزرگترین دوره این مسابقات با رقابت 323 نفر از 23 استان و 43 شهر در سطح کشوری برگزار شد، این رقابت ها ویژه است.

کودکان نخبه ایرانی راهی مسابقات جهانی نابغه ها می شوند

مدیر عامل موسسه کودکان هوشمند یادآوری کرد: برای اولین بار کودکان برگزیده ایران در مسابقات جهانی نابغه‌ها حضور خواهند داشت و با کودکانی از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازند، امسال مسابقات جهانی نابغه ها به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود و  امسال 4 نفر از این کودکان بورسیه خواهند شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات نماینده ویژه انجمن ذهنی محاسبات چرتکه از کشور مالزی در این مراسم حضور داشت و صحت برگزاری این مسابقه را تایید کرد.

مخبریان تصریح کرد: این موسسه نماینده پاما در ایران است که مجوز برگزاری این آزمون‌ها را در سراسر دنیا دارد.

گفتنی است؛ مسابقه نهایی عصر امروز در برج میلاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
کیفیت فیلم خیلی خوب نبود
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۳:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
خدا شفاشون بده
آخرین اخبار