اجرای طرح آموزش ایمنی محلات، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزودی

طرح آموزش ایمنی محلات، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزودی در ساری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۲۷۷ نفر ساعت آموزش ایمنی در یکماه گذشته، گفت: پیش نویس طرح آموزش محلات، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی در دست اقدام است و در آینده نزدیک این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش ایمنی متولیان و هیات امنای تکایا و مساجد با توجه به نزدیکی ماه محرم، افزود: برای برگزاری دوره‌های آموزشی در مساجد و تکایا با اداره اوقاف شهرستان مکاتبات لازم انجام شد.

کلانتری با اشاره به برگزاری آموزش برای ۱۲ نفر از پرسنل جایگاه‌های سوخت و با توجه به اینکه اکثر رانندگان تاکسی شهری تاکنون از آموزش‌ها بهره‌مند شدند، گفت: در این مدت ۱۱ نفر از رانندگان تاکسی با حضور در سالن آموزش آتش نشانی مباحث ایمنی را فرا گرفتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری برگزاری یک دوره ۷ روزه آموزش مقدماتی آتش نشان داوطلب برای ۱۸ نفر از شهروندان را از عملکرد اداره آموزش سازمان در این مدت بر شمرد و آموزش و اجرای مانور برای ۱۵ نفر از کارکنان نمایندگی ایران خودرو را از دیگر فعالیت‌های این اداره عنوان کرد.
انتهای پیام/آ


برگزاری ۲ هزار و ۲۷۷ نفر ساعت آموزش ایمنی در تیر ماه

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.