جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فسا

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان فسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این جلسه کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا اولین اولویت دولت را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

وی افزود: برای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر، باید با یک رویکرد اجتماعی به این امر نگاه کنیم و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سطح تقاضا را در جامعه پائین بیاوریم تا به طبع آن سطح عرضه مواد مخدر نیز کاهش پیدا کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی شهرستان فسا در راستای پیشگیری از اعتیاد میتواند در سطوح مختلف جامعه به کار گرفته شود.

ابراهیمی در ادامه از دانش آموزان به‌عنوان بزرگ‌ترین جامعه هدف در موضوع پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر یادکرد و ابراز داشت: نظام آموزش و پرورش و شناخت خانواده‌ها نسبت به این موضوع می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند.

وی گفت: آموزش و پرورش مهمترین اولویت ما میباشد که در این طرح تمامی دانش آموزان تحت پوشش پیشگیری از مواد مخدر قرار می‌گیرد و ارتباط والدین با انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان ما بیشتر میشود و والدین آموزش‌های لازم درزمینه‌های ناهنجاری‌های مصرف مواد مخدر را دریافت خواهند کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه از راه اندازی ۱۰۰ خانه ورزش روستایی با همکاری اداره ورزش و جوانان استان در استان فارس با هدف خدمت به اقشار کم درآمد جامعه با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: این واحد‌های مسکونی به امکانات ورزشی تجهیز خواهند شد و به صورت رایگان جهت اوقات فراغت در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار