ایجاد جنگ روانی با استفاده از ابزار فضای مجازی سناریوی دشمنان است

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: بسیجیان و نیرو‌های ارزشی و انقلابی با حضور در فضای مجازی و بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب این فضا را برای دشمن ناامن کنند.

ایجاد جنگ روانی با استفاده از ابزار فضای مجازی سناریوی دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عیسی داوریان پنجشنبه در همایش اقتدار و اقامه به مناسبت هفته بزرگداشت نماز جمعه در جمع بسیجیان شهر دیر با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها از خروج از برجام اظهار داشت: آمریکایی‌ها با استفاده از فضای مجازی بدنبال ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیری مسئولان نظام، ایجاد روحیه یأس و ناامیدی و تأثیرگذاری بر مردم از طریق جنگ روانی و تغییر رفتار انقلابی مردم به رفتار‌های تهاجمی برای پیاده سازی برجام‌های ۲ و ۳ هستند.

وی با تأکید بر اینکه دولتمردان ما باید تاریخ معاصر ایران و جهان را ورق بزنند و بدعهدی آمریکایی‌ها را بخوانند، افزود: سران و روسای جمهور آمریکا در طول تاریخ حتی به نوکران و دست نشاندگان خود در منطقه هم پایبند نبوده‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر عنوان کرد: امید به آمریکا و شرکای اروپایی آن اشتباهی محض و استراتژیک است و اگر بر طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی توجه کرده بودیم الان وضعیت اقتصاد ما این گونه نبود.

وی با اعلام اینکه تحریم‌ها و تهدید‌های غربی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون به انواع مختلف ادامه داشته است، گفت: شاید ۲۰ درصد مشکلات ما مربوط به تحریم‌ها باشد و ۸۰ درصد دیگر به داخل کشور و تیم اقتصادی دولت برمی‌گردد که باید جهادی عمل کنند.

داوریان با تقدیر از مواضع انقلابی رئیس جمهور ایران در مقابل یاوه‌گویی‌ها ترامپ تأکید کرد: کشوری که تنگه سوق‌الجیشی هرمز را در اختیار دارد هیچ‌گاه از پا نمی‌افتد و اگر دشمن کوچکترین حرکتی کند نیرو‌های نظامی ایران این تنگه را برای آن‌ها ناامن می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: هرجا روسای جمهور ما در مقابل دشمن انقلابی ایستاده اند پیروز بوده‌ایم و هر زمان از موضع ضعف وارد شدیم به مشکل برخوردیم.

فرمانده سپاه دیر ایجاد جنگ روانی با استفاده از ابزار فضای مجازی را سناریوی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان و نیرو‌های ارزشی و انقلابی با حضور در فضای مجازی و بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب و روشنگری درباره زمان سیاه ستمشاهی این فضا را برای دشمن ناامن کنند.

وی با اشاره به توان بالای دفاعی ایران، جنگ نظامی از سوی دشمن را ناکارآمد خواند و افزود: مشکلات اقتصادی باعث نشده که مردم ارزش‌ها را فراموش کنند و همچنان پای این نظام و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

داوریان در پایان بیان کرد: بسیجیان در ابتدا در میان خانواده‌های خود بصیرت افزایی کنند و در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه نیز با صبر و حوصله و متانت باور‌های دینی را به جوانان متذکر شوند و آن‌ها را راهنمایی کنند.

وی با تقدیر از روشنگری‌های ۲۶ ساله امام جمعه دیر در سنگر نماز جمعه یاد آور شد: ایشان شخصیتی مردمی و انقلابی و ساده‌زیست هستند که مردم شهرستان دیر بوجود ایشان افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/م

بسیجیان فضای مجازی را برای دشمن ناامن کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.