یکی از وظایف اصلی ادارات اوقاف و امور خیریه جذب کمک‌های مردمی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:اکنون یکی از وظایف اصلی ادارات اوقاف و امور خیریه جذب کمک‌های مردمی برای کمک کردن به افراد نیازمند است و با این فعالیت خود روحیه نشاط را به مردم و جامعه تزریق کنند.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی روز جامعه اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی اصل نظام و حکومت اسلامی را هدف گرفته و این وظیفه ماست تا با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این برهه از زمان باید با اتحاد و همدلی مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم و اغنیا با انفاق و وقف بخشی از اموال خود به اقشار مختلف و نیازمندان جامعه کمک کنند تا بتوانیم به سلامت از این آزمون الهی نیز گذر کنیم.

وی به وظیفه و اولویتی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در مقابله با مشکلات اقتصادی جامعه امروز مشخص شده اشاره کرد و گفت: هریک از مدیران و مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان موظف هستند تا افرادی که توانایی مالی خوبی دارند را شناسایی و آنان را برای ایجاد وقف‌هایی جهت کمک به افراد نیازمند و همچنین وقف برای توسعه فعالیت‌های جذب و تشویق کنند.

صادقی تصریح کرد: اکنون یکی از وظایف اصلی ادارات اوقاف و امور خیریه جذب کمک‌های مردمی برای کمک کردن به افراد نیازمند است و با این فعالیت خود روحیه نشاط را به مردم و جامعه تزریق کنند و ایجاد وقف‌های جدید برای کمک به معیشت مردم از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار