شکست تیم فوتبال سپیدرود رشت برابرسپاهان اصفهان

دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان با شکست عجیب نماینده گیلان و رفتار جنجالی سرمربی این تیم همراه شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال سپیدرود رشت که در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر سه گل از سایپا دریافت کرده بود، در هفته دوم میزبان سپاهان بود و تماشاگران این تیم امیدوار بودند نمایش خوبی از شاگردان خداداد عزیزی ببینند. با این حال این تیم ۶ بر صفر به مهمان اصفهانی خود باخت. 

حسین ابراهیمی(۷۵ - پنالتی) برای سپیدرود و سجاد شهباززاده(۷ و ۵۴)، ساسان انصاری(۲۳ و ۲۶)، میلاد محمدی(۴۰) و محمد ایران پوریان(۶۵) برای سپاهان گل زدند.

در نیمه اول این دیدار تیم سپاهان چهار بار دروازه حریف را باز کرد تا دقایق پایانی این نیمه با جنجال و درگیری خداداد عزیزی با تماشاگران همراه شود. خداداد ابتدا به قضاوت داور اعتراض کرد و سپس به شعارهای حیا کن رها کن تماشاگران واکنش نشان داد و آنها را وادار به سکوت کرد. 

عزیزی چند دقیقه ای کنار زمین به همه تاخت و رفتار عجیبی برابر تماشاگران داشت تا جایی که داور ناچار شد او را از کنار زمین اخراج کند. 

در نیمه دوم سپاهان بازهم به گلزنی هایش ادامه داد و در نهایت به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد تا رکورد پرگل ترین بازی فصل هجدهم را فعلا به نام خود ثبت کند و صاحب بهترین خط حمله لیگ شود. 

دیدارهای روز دوم از هفته دوم رقابت های لیگ برتر شامگاه جمعه با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازیها تیم سپیدرود در خانه شکست سنگینی را برابر سپاهان پذیرا شد. 

 

انتهای پیام/م

 

دیدارتیمهای فوتبال سپاهان وسپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار