آموزش 15 رشته مهارتی توسط استادکاران همدانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان از آموزش 15 رشته مهارتی  توسط استادکاران این استان خبر داد.

آموزش 15 رشته مهارتی توسط توسط استادکاران همدانی  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اصغر زبردست، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با اشاره به کمبود نیروی فنی و متخصص در جمهوری غنا گفت: پیگیر اجرای دوره های آموزش مهارت فنی و حرفه ای توسط استادکاران همدانی در این کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش نیروی انسانی کشورغنا یک سرمایه گذاری سودمند دوسویه است،افزود: در این راستا مکاتباتی با سفارت ایران در غنا و برخی مقامات محلی این کشور صورت گرفته و در صورت تایید، استادکاران همدانی برای آموزش مهارت به این کشور اعزام می شوند.

رئیس اتاق بازرگانی همدان ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته امکان آموزش 15 رشته مهارتی از قبیل برق، جوشکاری، مکانیک، تاسیسات و سایر رشته ها در قالب دوره های 120 ساعته در این کشور وجود دارد.

زبردست گفت: آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای می تواند فضای سرمایه گذاری خوبی برای همدان ایجاد کرده و روزنه ای ماندگار در این رابطه باشد.

وی خاطرنشان کرد:اتاق بازرگانی همدان به عنوان اتاق معین کشور غنا انتخاب شده و از ابتدای امسال سفیر غنا در تهران به همراه چند تیم اقتصادی به همدان سفر کرده و با ظرفیت های صنعتی، معدنی و کشاورزی این استان آشنا شدند.

گفتنی است جمعی از فعالان اقتصادی و بازرگانان همدانی نیز به زودی به این کشور آفریقایی اعزام می شوند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مهارت آموزی تدر غنا توسط استادکاران همدانی

 

برچسب ها: فنی حرفه ای ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.