روند ساخت اورژانس هسته‌ای مطلوب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای تکریم و رضایتمندی مردم، اورژانس هسته‌ای که روند اجرایی مطلوبی دارد در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

روند ساخت اورژانس هسته‌ای مطلوب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: امیدوارم با وجود مدیریت جدید و همکاری پرسنل مثل سابق بتوانیم شاهد موفقیت در این مرکز باشیم و با پیگیری و همکاری بیشتر بتوانیم در راستای اعتلای ارائه خدمت بهتر به مردم گام برداریم.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد‌های قابل توجه بیمارستان، بکارگیری خرد جمعی و جلب مشارکت پرسنل در راستای بهبود خدمت رسانی هر چه بیشتر گام برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان دانشگاه نیز بر این خواهد بود که بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بیمارستانی در خور و شایستگی مردم عزیز و کارکنان این مرکز داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت بر بیمارستان‌ها بسیار حساس و سخت است، ادامه داد: کسانی که این مسئولیت را قبول می‌کنند همواره نیاز به تلاش بیشتر دارد تا بتوانند در راه خدمت در محیط‌های درمانی موفق باشند.

ارتقای کیفی خدمات درمانی

کشمیری با تاکید بر رفع نیاز‌های مردم از طریق ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت بیان کرد: جلب رضایت مردم باید هدف اصلی دست اندرکاران حوزه سلامت باشد و با ارتقای کیفی خدمات درمانی تلاش می‌کنیم تا رضایت مردم جلب شود.

وی ارتقای بهره‌وری در مراکز درمانی و بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را از اولویت‌ها و رویکرد‌های جدی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: وظیفه همه ما است که این محیط آموزشی درمانی را سالم‌تر و بهتر کنیم که دانشجویانمان بتوانند استفاده بیشتری را ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: گلایه‌مندی‌هایی از بابت تاخیر دستمزد‌ها و کارانه وجود دارد که به نمایندگی از وزارتخانه از دوستان عذرخواهی خواهیم کرد و این قول را خواهیم داد که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که این عقب افتادگی پرداختی را جبران کنیم.

توسعه بیمارستان شهدای خلیج فارس

وی با بیان اینکه قول پیگیری مستمر درخواست‌ها و مشکلات شما را در زمینه پرداخت‌ها را می‌دهم اظهار داشت: قول دیگری که می‌دهم پشتیبانی کامل از این بیمارستان و تیم مدیریتی آن است و مطمئنیم مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، چون گوهری خواهد درخشید.

کشمیری ادامه داد: لازم است با نگاه ویژه به رضایتمندی مردم، به عنوان یک مجموعه، کار ارائه خدمات سلامت را به انجام برسانیم. همه مسئولان رسالت دارند آنچه شایسته مردم شریف استان است برای توسعه این بیمارستان به کار گیرند.

وی با بیان اینکه باید با ارایه خدمت به مردم و نیاز‌های تخصصی و فوق تخصصی استان را برآورده کنیم، اضافه کرد: آمار‌ها نشان دهنده این است که بیمارستان شهدای خلیج فارس رضایتمندی خوبی در بین مردم داشته است.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در راستای تکریم و رضایتمندی مردم اورژانس هسته‌ای که روند اجرایی مطلوبی دارد در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود و همچنین در این راستا پیگیر ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر نیز هستیم.

وی با معرفی عاطفه اسفندیاری به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: دکتر اسفندیاری از بانوان جوان است و این انتصاب به طور حتم موجب پیشرفت و شکوفایی بیشتر می‌شود و توقع داریم تمام توان خود را برای ارایه بهترین خدمات به مردم به کار ببندید.

کشمیری خاطرنشان کرد: ارایه خدمات به بالاترین کیفیت به مردم شریف استان از مهمترین وظایف نیرو‌های حوزه سلامت است.

در این آیین با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر معارفه شد و از خدمات دکتر علیرضا حاجیونی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.