ثمری: جواب اعتماد مسئولان فدراسیون را با یک مدال خوشرنگ می‌دهم

ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان گفت: با توجه به اعتماد مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنم به این اعتماد در بازی‌های آسیایی جاکارتا به بهترین شکل پاسخ دهم.

علی ثمری ملی پوش پرتاب وزنه تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب شدنش برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: پس از مصدومیتی که در اردوی لهستان برای من به وجود آمد رکوردهایم افت کرد و نتوانستم خودم را در فرم ایده آل حفظ کنم. اگر دچار آسیب دیدگی نمی‌شدم توانایی نزدیک شدن به رکورد ۲۰ متر را هم داشتم. اما اکنون از این انتخاب بسیار خوشحالم.

ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان در پاسخ به شانس خود برای تکرار قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا در جاکارتا گفت: تا حدودی به شرایط ایده آل نزدیک شده ام، اما در کل کار سختی برای رسیدن به قهرمانی دارم. با توجه به اعتماد مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنم به این اعتماد به بهترین شکل پاسخ دهم.

ثمری درباره رقیبان اصلی اش در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در کنار شاهین مهردلان پرتابگران چین، ژاپن، قزاقستان، عربستان و هندوستان اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم مانند رقابت‌های آسیایی اودیشا بازهم بتوانم پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآورم. نسبت به رقیبانم در بازی‌های آسیایی شناخت کاملی دارم. تلاشم را می‌کنم و چیزی هم کم نخواهم گذاشت و البته از فدراسیون نیز به واسطه حمایت برای برگزاری اردو‌ها و مهیا کردن شرایط سپاسگزارم.

قهرمان پرتاب وزنه آسیا درباره ارزیابی اش از تعداد مدال‌های دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بیان کرد: کار سختی پیش رو داریم، اما امیدوارم بین سه تا چهار مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا به دست آوریم، دل مردم کشورمان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:حضور ملی پوشان دوومیدانی در فدراسیون پزشکی ورزشی


انتهای پیام/

اظهارات ثمری در مورد انتخاب شدنش برای بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار