سید شهاب‌الدین چاوشی گفت: برخی موانع امور عادی کشور را دچار اختلال می‌کند و نباید اجازه دهیم این اتفاقات سد راه توسعه قرار گیرد.

وانع توسعه باید شناسایی و برای حل آن راهکارهای لازم اتخاذ شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندارسمنان در در نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان گفت: دشمن باهدف قرار دادن اقتصاد به دنبال پیاده‌سازی اهداف خود در کشور است و دولت این مهم را به‌روشنی درک کرده و در جریان امور معیشت مردم قرار دارد لذا سامان‌دهی مسائل اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است تا با بهره‌گیری از آن بتواند مشکلات موجود را حل کند.

وی در ادامه افزود: موانع توسعه باید شناسایی و برای حل آن راهکارهای لازم اتخاذ شود. برخی موانع امور عادی کشور را دچار اختلال می‌کند لذا نباید اجازه دهیم این اتفاقات سد راه توسعه قرار گیرد بلکه در ازای آن برخی قوانین ناکارآمد و غیر شفاف حاکم در جامعه باید رصد و اصلاح شوند.

چاوشی با تاکید بر اینکه سیاست‌های تشویقی در ایجاد فضای کسب‌وکار باید از سوی تولیدکنندگان بخش خصوصی دنبال شود، تصریح کرد: اگرچه بسیاری از مسائل اقتصادی به بعد کلان کشور مربوط می‌شود اما هم‌افزایی همه بخش‌ها در مسائلی مانند احتکار و گران‌فروشی مانع شکل‌گیری برخی مشکلات خواهد شد و در استان نیز باید فرایند تولید و مصرف به‌طور دائم رصد شود.

انتهای پیام / گ

قوانین ناکارآمد و غیر شفاف حاکم در جامعه رصد و اصلاح شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.