مصاحبه جنجالی همسر «اشرف غنی» با رسانه اسرائیلی تکذیب شد

دفتر «رولا غنی»، همسر اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به گفتگوی منتشر شده‌اش در یک رسانه اسرائیلی تصریح کرد که رولا غنی هیچگاه با این رسانه مصاحبه نداشته است.

مصاحبه جنجالی همسر «اشرف غنی» با رسانه اسرائیلی تکذیب شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر «رولا غنی»، همسر اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به گفتگوی منتشر شده‌اش در یک رسانه اسرائیلی تصریح کرد که رولا غنی هیچگاه با این رسانه مصاحبه نداشته است.

این بیانیه همچنین تاکید دارد که این شایعات در آستانه انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری افغانستان برای بر هم زدن ثبات و وحدت میان مردم این کشور منتشر شده است.

اخیرا «برکینگ اسرائیل‌نیوز» با انتشار سخنانی به نقل از بانوی اول افغانستان نوشته بود که پشتون‌ها مردمی متمدن و با سابقه تمدنی چند هزار ساله هستند و کسانی که در جغرافیای افغانستان زندگی می‌کنند با افتخار باید خود را افغان و پشتون بنامند.

رسانه اسرائیلی به نقل از رولا غنی نوشته بود که حمایت پشتون‌ها برای موفقیت آسان یک فرد در انتخابات کافی است؛ اما دیگر اقوام مانند ازبک‌ها، تاجیک‌ها و هزاره‌ها تنها با اتکا به خود قادر به انجام چنین کاری نیستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.