برخورد خشن محافظان «رولا غنی» با خبرنگاران

برخود زشت محافظان «رولا غنی»، بانوی اول افغانستان با خبرنگاران، وزارت تحصیلات عالی را وادار به معذرت خواهی کرد.

برخورد خشن محافظان «رولا غنی» با خبرنگارانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برخود زشت محافظان «رولا غنی»، بانوی اول افغانستان با خبرنگاران، وزارت تحصیلات عالی را وادار به معذرت خواهی کرد.

در حالی که رولا غنی، همسر اشرف غنی در «دومین نمایشگاه پروژه‌های تکنالوژی معلوماتی نهادهای تحصیلی افغانستان» به میزبانی وزارت تحصیلات عالی شرکت کرده بود، محافظان وی پیش از برنامه با رفتاری آمیخته از توهین‌ و تهدید، خبرنگاران را از سالن بیرون کردند که سبب تحریم پوشش برنامه از سوی خبرنگاران شد.

پس از تحریم برنامه از سوی خبرنگاران، عارفه پیکار، مسئول مطبوعاتی وزارت تحصیلات عالی از خبرنگاران به دلیل رفتار محافظان بانوی اول افغانستان پوزش خواست.

در اعلامیه وزارت تحصیلات عالی افغانستان آمده است: «به باور ما وزارت تحصیلات عالی و رسانه ها هدف مشترک را دنبال می کند. برای رسیدن به این هدف مشترک در تناسب با وضعیت امنیتی کشور؛ درک مشترک از اوضاع کنونی نیز یک نیاز است. هدف نیروهای امنیتی، تامین امنیت اشتراک کنندگان مراسم امروز و سایر برنامه ها است و در شرایط حساس امنیتی ما ناگزیر هستیم تابع تصمیم  های مسئولین امنیتی باشیم. وزارت تحصیلات عالی با تأکید بر همکاری رسانه ها با این اداره، در صورت خلق سوء تفاهم که باعث ناراحتی خبرنگاران محترم شده باشد معذرت می‌خواهد.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.