ورود شارپ به بازار پنل‌های OLED

شرکت شارپ قصد دارد با تولید نمایشگرهای OLED به رقابت با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی بپردازد.

ورود شارپ به بازار پنل‌های OLEDبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ با تولید پنل‌های OLED تسلط کامل خود را به شرکت‌های دیگر تولیدکننده با فروش 90 درصد کل فروش پنل‌های OLED در جهان، تحمیل کرده است. شرکت ال‌جی هم با فروش فقط 7.7 درصدی در این زمینه رقیبی برای این شرکت به حساب می‌آید که تا به حال نتوانسته است هیچگونه برتری داشته باشد. این که یک شرکت سوم چگونه بازار تولیدات پنل‌های OLED را تغییر خواهد داد، سؤالی جالب است که شرکت شارپ قصد دارد به آن پاسخ بدهد.

شارپ یک شرکت ژاپنی تولیدکننده نمایشگر است و گوشی‌های موجود خود در بازار جهان را به نام Aquos با پنل‌های OLED ساخت شرکت خود تجهیز کرده است اما بر اساس گفته‌های کاتسوآکی نامورا، معاون این شرکت قصد صادرات پنل‌های OLED خود را دارد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شارپ از ماه ژوئن تولید انبوه پنل‌های OLED خود را آغاز کرده است. شایان ذکر است، این شرکت در زمینه تولید نمایشگر پیشینه معتبری دارد. کارخانه‌های تولید نمایشگر لپتاپ این شرکت تا به حال، محصولات باکیفیتی را تولید کرده‌اند و به بازار جهان ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/

شارپ قصد رقابت با سامسونگ را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار