مدیر عامل ایران ایر:

منتظر ورود هواپیماهایی با بُرد بلند از شرکت‌های اروپایی هستیم

شرفبافی گفت:اروپا نشان داد که اگر بخواهد می‌تواند از تمامی شرکت‌های هواپیمایی در ایران حمایت کند بنابراین منتظر هواپیماهایی با بُرد بلند و متوسط به کشور هستیم.

منتظر ورود هواپیماهایی با بُرد بلند از شرکت‌های اروپایی هستیمبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه شرفبافی مدیر عامل هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ورود 5 فروند هواپیمای ATR به کشور با بیان اینکه در تحقق این مهم،تیم مذاکره کننده هما نهایت دقت و تلاش خود را به کار بسته است،اظهار کرد:خلبانان هما بدون سوخت‌گیری در هیچ کشور اروپایی این 5 فروند هواپیما را از کشور فرانسه وارد ایران کردند.

شرفبافی گفت: این 5 فروند هواپیما به جهانیان ثابت کرد که کشور ایران  قدرتمند است. در مذاکراتی که همواره با کشورهای مختلف داشتیم، مدام به ما اعلام می‌کردند که چه کاری می‌خواهید بکنید و من با اقتدار پاسخ می‌دادم که یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت.


بیشتر بخوانید:۵ فروند هواپیمای ATR جدید در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست


وی تصریح کرد: راه نظام جمهوری اسلامی ایران بن‌بست ندارد و این راه امروز در ورود این 5 فروند هواپیما نشان داده شد. امیدواریم تمام مدیران دولت به سخنان رهبری پایبند باشند تا در همه زمینه‌ها به ویژه در صنعت هواپیمایی چنین توسعه‌هایی را شاهد باشیم.

مدیر عامل هواپیمای جمهوری اسلامی ایران  با تاکید بر اینکه هم‌اکنون کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد گفت: در چنین شرایطی تدبیر رئیس جمهور بسیار مهم است .آنچه که امروز علی‌رغم تحریم‌های یک طرفه آمریکا رقم خورد نتیجه تدبیر وزیر راه و شهرسازی و مشاوران وی است.

شرفبافی با بیان اینکه تا مرداد ماه مهلت 90 روزه برجام تمام می‌شود گفت: با این وجود توانستیم طی مذکراه با مقامات اروپایی از جمله کشورهای فرانسه و ایتالیا این 5 فروند هواپیما را تحویل گرفتیم. جلسات فشرده‌ای با شرکت‌های هواپیمایی ATR برگزار شد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این جلسات هواپیما‌های بیشتری را تحویل بگیریم.

وی تاکید کرد: منتظر هواپیماهایی با بُرد بلند و متوسط از دیگر شرکت‌های هواپیمایی اروپایی هستیم.

مدیر عامل هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:ورود 5 فروند هواپیما به جهانیان ثابت کرد که کشور ایران  قدرتمند است و مردم ایران به قراردادهای خود پایبند هستند و اروپا نشان داد که اگر بخواهد می‌تواند از تمامی شرکت‌های هواپیمایی در ایران حمایت کند.

انتهای پیام/

ورود 5 فروند هواپیما به جهانیان ثابت کرد که کشور ایران  قدرتمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار