رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛

تابوی خرید هواپیماهای نو شکسته شد

رضایی کوچی گفت :در شرایط تحریم تابوی خرید هواپیماهای نو شکسته شد.

تابوی خرید هواپیماهای نو شکسته شد/ هواپیماهای نو باید در مسیر‌های طولانی به کار گرفته شودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مراسم ورود 5 فروند هواپیماهای ATR با بیان اینکه حمل و نقل هوایی شاخص اصلی توسعه‌یافتگی است ،گفت: در کشور ایران صنعت هواپیمایی جایگاه ویژه‌ای دارد به همین خاطر در کنار سازمان هواپیمایی دستگاه ناظری به عنوان شرکت فرودگاه‌ها قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: چنین شرایط  تحریمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و صنعت هواپیمایی نیز در معرض این تحریم‌ها قرار دارد و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که حداقل ضرر و زیان را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه میزان مسافران بخش هوایی در حال افزایش است ،گفت: هم اکنون ما در صنعت هوایی با محدودیت صندلی روبه‌رو هستیم بنابراین پیشنهاد می‌کنم که مسافران را به استفاده از راه‌های دیگر حمل و نقلی ترغیب کنیم.

رضایی افزود: باید هواپیماها را در جهت مسیرهای طولانی‌تر به کار گیریم تا مشکلی در این بخش ایجاد نشود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه به تجدیدنظر برخی از آیین‌نامه ها اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحالم که تابوی خرید هواپیمای نو شکسته شد ولی در چنین شرایط تحریمی باید در مقررات نوسازی تجدید نظر کنیم تا روند دستیابی به این هواپیماها به کشور راحت‌تر شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط تحریم نیاز به مدیران توانمند وجود دارد گفت: از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم که در صنعت هواپیمایی از مدیران شجاع و توانمند استفاده کنند.

انتهای پیام /

در صنعت هوایی با محدودیت صندلی روبه‌رو هستیم

برچسب ها: حمل و نقل ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار