مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام:

بهترین راه تأمین منابع مالی حوزه‌های علمیه منابع پایدار است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین وعد مرادبیگی با اشاره به اینکه حوزه علمیه ایلام دارای پتانسل بالایی است، احیای منابع پایدار را بهترین راهکار برای اداره مدارس علمیه استان محروم ایلام دانست.

بهترین راه تأمین منابع مالی حوزه‌های علمیه منابع پایدار است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حجت‌الاسلام‌ و المسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام در بازدید از زمین‌های کشاورزی وقفی مدرسه علمیه دهلران، گفت: یک نمونه از منابع پایداری که زیر نظر حوزه قرار گرفته است زمین‌های کشاورزی دهلران می‌باشند که نیازمند توجه ویژه مسئولان جهت ثمره دهی این زمین‌ها هستیم.

مرادبیگی با اشاره به این که حوزه علمیه ایلام در بودجه‌های استانی جایی ندارد، عنوان کرد: ضمن تشکر فراوان از همدلی و پشتیبانی دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه امیدواریم برای احیای زمین‌های کشاورزی دهلران دفتر موقوفات حوزه با سرعت و حساسیت خاصی به ثمر نشستن این منابع پایدار را دنبال نمایند.

وی با اشاره به وضعیت خاص مهران و دهلران، افزود: فرصت بسیار خوبی برای ایجاد منابع پایدار در استان وجود دارد علی‌الخصوص شهرستان‌های مهران و دهلران که اگر مسئولین حمایت نکنند این فرصت‌ها از دست خواهد رفت.

مرادبیگی اضافه کرد: ساخت زائرسرا در مهران از ضرورت‌هاست و حوزه استان زمین مورد نیاز را فراهم کرده و یکی از بیوت بزرگان نیز قول ساخت آن را داده، ولی هنوز این مهم محقق نشده است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

ایجاد منابع پایدار مالی برای حوزه های علمیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.