هشدار مسئولان فلسطینی درباره تلاش آمریکا برای تضعیف آنروا

شماری از مسئولان فلسطینی از تلاش‌های آمریکا برای تضعیف آژانس سازمان ملل در امور امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) انتقاد کردند.

هشدار مسئولان فلسطینی درباره تلاش آمریکا برای تضعیف به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شماری از مسئولان فلسطینی از تلاش‌های آمریکا برای تضعیف آژانس سازمان ملل در امور امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) انتقاد کردند.

نشریه فارین پالیسی گزارش داده است جارد کوشنر، مشاور دونالد ترامپ در امور خاورمیانه در ایمیلی در سال جاری درخواست کرده است تا برای مختل کردن فعالیت‌های این آژانس تلاش‌های ویژه‌ای انجام بگیرد.

این در حالی است که در مذاکرات پیشین با میانجیگری‌های آمریکا، قرار بود سرنوشت آوارگان فلسطینی و قدس اشغالی بر اساس یک توافق صلح حل و فصل شود. با انتشار این گزارش اکنون مقامات فلسطینی نگران هستند که دولت ترامپ به صورت یکجانبه تلاش کند تا این مسائل به نفع اسرائیل حل و فصل شوند.

نبیل شعث، مشاور ارشد محمود عباس، روز یکشنبه اعلام کرد، دولت ترامپ در تلاش است تا حقایق موجود را با تحقق تمامی درخواست‌های اسرائیل تحمیل کند.

پیش از این دفتر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز روز شنبه گفته بود، توطئه‌های ضد آرمان فلسطینیان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

مسئولان فلسطینی از تلاش‌های آمریکا برای تضعیف آنروا انتقاد کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار