آموزش نحوه حفظ قرآن به خوردسالان

مدیر جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) شهرستان لالی گفت: برنامه آموزش حفظ قرآن ویژه خردسالان و دوره‌های روخوانی و حفظ برای بزرگسالان در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زهرا عبداللهی، مدیر جامعه القرآن کریم و اهل بیت(ع) شهرستان لالی بیان داشت: برنامه های قرآنی برای خردسالان در روزهای تابستان برگزار می گردد پیش از آغاز فعالیت جامعه القرآن، برنامه‌هایی در حوزه آموزش روخوانی و حفظ زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم که ساماندهی شده نبود، از سال ۹۶ فعالیت این جامعه القرآن با محوریت حفظ قرآن در دو بخش خردسالان و بزرگسال شروع شد.

وی افزود: فعالیت این مرکز قرآنی از آبان سال ۹۶ در شهرستان آغاز شده و با محوریت حفظ قرآن کریم ادامه دارد و کلاس‌های جامعه‌القرآن روزهای زوج برگزار می‌شود.

عبداللهی عنوان کرد: غالب فعالیت این مؤسسه در بخش خردسالان است که در این بخش، کودکان مقاطع سنی ۴ تا ۱۱ سال با استفاده از روش اشاره و با محوریت بازی، شعر و داستان در مسیر حفظ قرآن قرار می‌گیرند.

مدیر جامعه القرآن کریم و اهل بیت(ع) لالی گفت: آموزش روخوانی و حفظ قرآن بزرگسالان نیز به صورت مجزا در این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

آموزش حفظ قرآن در جامعه القرآن لالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار