اعلام نتایج آزمون ارزیابی حافظان قرآنی

کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۲۳۶ نفر از شرکت‌کنندگان خوزستانی در آزمون ارزیابی حافظان قرآن کریم نمره حد نصاب را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  قاسم مقدمی، کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: نتایج مرحله اول سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سال ۹۷ اعلام شد و ۲۳۶ نفر از شرکت‌کنندگان خوزستانی با کسب حدنصاب نمره، مجاز به شرکت در مرحله دوم شدند.

وی با اشاره به تعداد بانوان شرکت کننده در این ارزیابی عنوان کرد: از این بین ۱۶۶ نفر بانوان و ۷۰ نفر آقایان هستند که در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و سی جزء قرآن کریم این آزمون شرکت کردند.

مقدمی افزود: شرکت‌کنندگان رشته سه جزء و پنج‌ جزء گواهی‌نامه قبولی دریافت می‌کنند و در مرحله دوم شرکت نمی‌کنند و مرحله دوم این آزمون به صورت شفاهی و در هفته پایانی مردادماه برگزار می‌شود.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۲۱ اردیبهشت در استان برگزار شد و ۳۸۵ نفر از حافظان قرآن کریم استان در این آزمون نام‌نویسی کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.