معاون اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد؛

ثبت نام نامزدهای ریاست هیئت‌های اسکواش آغازشد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم از آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست هیئت اسکواش و هیئت ورزش روستایی عشایری قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛روح الله رمضانی ،معاون اداره کل ورزش و جوانان قم،گفت: مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی هر ۴ سال یک بار برای هر هیئت برگزار می‌شود مگر این که در دوره ۴ ساله ریاست در یک هیئت ورزشی، رئیس هیئت برکنار شود، استعفا دهد یا مجمع انتخاباتی به هر دلیلی ملغی یا آرای آن باطل اعلام شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: با پایان دوره ریاست هیئت‌های اسکواش و هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم مجمع انتخابات این ۲ هیئت ورزشی به زودی برگزار می‌شود و برای این منظور ثبت نام از نامزدهای واجد شرایط در اداره کل ورزش و جوانان قم آغاز شده است.

وی اضافه کرد: به صورت معمول در پایان دوره ریاست هیئت‌های ورزشی، ثبت نام از نامزدهای ریاست آن هیئت انجام می‌شود و پس از بررسی مدارک، مجمع انتخاباتی آن رشته ورزشی با حضور رئیس یا دبیر فدراسیون مربوطه و اعضای مجمع به انجام می‌رسد.

رمضانی تصریح کرد: علاوه بر هیئت‌های اسکواش و روستایی و عشایری، در چند هیئت ورزشی دیگر نیز برنامه برگزاری مجمع انتخاباتی در دستور کار است به طوری که در رشته بدمینتون، ثبت نام از نامزدها انجام شده است و در رشته والیبال نیز که اکنون به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در آینده برگزاری مجمع را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل ۲۵ سال سن، دارا بودن تحصیلات مقطع کارشناسی و ارائه برنامه پیشنهادی شامل کوتاه مدت و میان مدت و نحوه تأمین منابع مالی هیئت از جمله شروط ثبت نام نامزدها است و ثبت نام نامزدهای اسکواش و هیئت روستایی و عشایری تا ۲۱ مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست هیئت‌های اسکواش و روستایی قم

برچسب ها: سرویس ورزشی ، اسکواش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.