فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

رفع مشکل برق شهر مادوان بویراحمد

ه مشکل برق شهر مادوان ظرف مدت یک ماه آینده با افزودن ترانس حل خواهد شد.

رفع مشکل برق شهر مادوان بویراحمدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:برای حل مشکلات مردم با همکاری مسوولان دولت ، سپاه و اهالی مردم منطقه نشست قرارگاه جواد الائمه برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان اینکه در این قرارگاه مشکلات در زمینه های فرهنگی ،ورزشی،بهداشتی ،آموزشی این منطقه را بررسی کردیم تصریح کرد: مصوب شد تامین فضای سبز شهر مادوان مدت یک هفته تعیین و تکلیف شود.
وی با اشاره به اینکه مشکل برق این شهر ظرف مدت یک ماه آینده با افزودن ترانس حل خواهد شد افزود:قرار شد برای تامین امنیت شهر مادوان طی هفته آینده نیروهای پلیس مستقر شوند.
بوعلی بیان کرد::کلنگ زنی خانه عالم با اعتبار 60میلیون تومان،توسه آبرسانی به مادوان سفلی و جدول کشی به طول 320متر از دیگر برنامه های سپاه در شهرمادوان بوده است.
فرماندار بویراحمد نیزدر این جلسه به حاشیه نشینی در سطح شهر یاسوج اشاره کرد و گفت:65هزار نفر در حاشیه شهر یاسوج وجود دارد که هر ساله به این تعداد افزوده می شود.
کناری با اشاره به اینکه مشکل ما تامین اعتبار نیست بلکه فضای سرانه است تصریح کرد: کتابخانه شهر مادوان بااعتبار580میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 80درصد بوده که در آینده نیز به بهربرداری می رسد.
وی ازاجرای مرکز جامع سلامت با اعتبار 700میلیون تومان مشترک با سپاه خبرداد وگفت:این طرح به صورت مشترک با سپاه عملیات اجرای آن آغاز می شود.
فرماندار بویراحمد افزود: عمیلیات اجرایی زمین چمن مصنوعی با اعتبار 800میلیون تومان برای شهر مادوان به زودی آغاز می شود.
انتهای پیام/غ
خدمات رسانی به حاشیه شهر یاسوج
 
برچسب ها: برق ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.