امضا تفاهم ‌نامه همكاری بین جهاد دانشگاهی خوزستان و بنياد نخبگان

سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و بنياد نخبگان استان تفاهم‌ نامه همكاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آستانه سالروز تاسيس جهاد دانشگاهی، تفاهم ‌نامه همكاری بین جهاد دانشگاهی خوزستان و بنياد نخبگان استان منعقد شد.

این تفاهم نامه که بین سيدعليرضا علوی، رييس جهاد دانشگاهی خوزستان و دكتر علی حسين صابری، رييس بنياد نخبگان خوزستان به امضا رسید بر توسعه همكاری های مشترک تاكيد شد.

برگزاری مشترک سمینارها و همایش‌های علمی، دوره‌های آموزشی کوتاه ‌مدت، کاربردی و کارگاه‌های آموزشی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی در زمينه‌های مختلف و همکاری مشترک در برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، از جمله موارد ذكر شده در اين تفاهم‌نامه است.

ارائه پروپوزال‌های پژوهشی مشترک، همکاری همه‌جانبه در پروژه‌های پژوهشی مشترک با همكاری نخبگان، بهره‌گیری از ظرفیت منابع انسانی و متخصصان طرفین برای پیشبرد هر چه بهتر پروژه‌های مورد توافق، بهره‌گیری از امکانات و فضاهای طرفین به منظور پیشبرد پروژه‌های آموزشی و پژوهشی و خدمات مشترک و معرفی توانمندی‌ها جهت پروژه‌یابی از ديگر بندهای اين تفاهم‌نامه است.

همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی، همکاری در زمینه تولید کالاهای فرهنگی ـ هنری، همکاری در زمینه انتشار کتب و نشریات آموزشی ـ پژوهشی و ترویجی، همكاری در نشر و انعكاس خبری فعاليت‌ها، توليد محتوای خبری و فرهنگ‌ سازی در زمينه نخبه ‌پروری و حمايت از نخبگان نيز از جمله موارد پيش‌بينی شده در حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام/گ

انعقاد تفاهم نامه بین اتاق بازرگانی ایران و عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.