اشرف غنی:

واگذاری برخی مناطق به طالبان بی اساس است/ طرح آتش بس در عید قربان در دستور کار قرار دارد

رئیس جمهور افغانستان ضمن تاکید بر عدم عقب نشینی نیروهای امنیتی این کشور از مناطق دور دست گفت: مالکیت مذاکرات صلح با دولت افغانستان است.

 

اشرف غنی: واگذاری برخی مناطق به طالبان بی اساس استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با نمایندگان احزاب سیاسی این کشور گفت عقب نشینی نیروهای امنیتی از برخی مناطق بی اساس و نادرست است.

وی افزود که دولت برنامه ایجاد منطقه امن برای مخالفین مسلح را در دستور کار ندارد و نیروهای امنیتی از مناطق تحت نفوذ خود عقب نشینی نمی کنند.

اشرف غنی همچنین با اشاره به مذاکرات صلح با طالبان تاکید کرد: مالکیت مذاکره از حکومت وحدت ملی است اما درباره ابعاد مختلف آن نیاز به مشوره وجود دارد.

رئیس جمهور افغانستان با بیان اینکه تجربه آتش بس قبلی با موفقیت هایی همراه بود گفت: روی آتش بس در روزهای عید قربان کار می شود.

وی عنوان کرد: انتخابات مطابق قانون برگزار می گردد و به هیچ‌کس حق مداخله در این روند داده نمی‌شود. حل بحران چهل ساله افغانستان، وظیفه هر افغان است و ثبات در کشور از راه انتقال قدرت با اراده مردم می تواند به دست آید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار