مرزآبادی:

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اوج شکوفایی ورزش بانوان خواهد بود

ملی پوش کانوپولو گفت: در جاکارتا قطعا مدال‌های زیادی می‌گیریم، اما بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اوج شکوفایی ورزش بانوان ایران خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دلارام مرزآبادی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: کاروان قایقرانی کشورمان با حدود بیست ورزشکار بانو از تیم های پرامید اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا است.

بازیکن تیم ملی کانوپولو بانوان ادامه داد: این رشته برای اولین بار است که در این بازی ها به صورت نمایشی شرکت می کند و خدا را شکر بچه ها در شرایط خوبی به سر می برند و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم. امیدواریم بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم.

مرزآبادی با اشاره به شعار "یک ایران یک صدا" برای کاروان اعزامی کشورمان به جاکارتا گفت: ما چون یک رشته تیمی هستیم شعار تیم قایقرانی ایران را "پاروزدن پرقدرت تا لحظه آخر" اعلام می کنیم.

او با اشاره به حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان ادامه داد: برای اولین بار بیش از یک سوم کاروان اعزامی ایران را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند و این موضوع برای پیشرفت ورزش بانوان کشور بسیار کمک کننده است. ایرانی ها در تمام رشته های اعزامی به جاکارتا حرفی برای گفتن دارند و می توانند خودی نشان دهند و امیدواریم با موفقیت برگردند.

مرزآبادی در خصوص شانس کسب مدال قایقرانی ایران در اندونزی گفت: خوشبختانه غیر از کانوپولو، تیم های رویینگ، کایاک و بقیه بچه ها هم شانس کسب مدال دارند و خیلی پرقدرت تمرین می کنند. من فکر می کنم غیر از کانوپولو حداقل دو مدال دیگر برای قایقرانی بانوان در بازی های آسیایی می توانیم متصور باشیم.

ملی پوش کانوپولوی ایران در پایان گفت: حمایت امروز از ورزش بانوان اثرات خود را در آینده نشان می دهد. تلاش و انگیزه تمام ورزشکاران با این حمایت برای آینده بیشتر خواهد شد. در 2018 قطعا مدال های زیادی می گیریم اما بازی های آسیایی 2022 اوج شکوفایی ورزش بانوان ایران خواهد بود.


بیشتر بخوانید:  جزئیات کاروان قایقرانی اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

 

اظهارات مرزآبادی درباره وضعیت قایقرانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۷:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
ضمن آرزوی موفقیت پیشرفتهای بیشتراز این را باید در میزبانی ها بدست آورد.
آخرین اخبار