نصیر زاده: وضعیت داریوش شجاعیان در کمیته تعیین وضعیت مشخص می شود

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز گفت: درباره داریوش شجاعیان مشکلی وجود ندارد و کمیته تعیین وضعیت باید تشکیل جلسه بدهد تا در مورد این موضوع تصمیم گیری کند.

هوشنگ نصیر زاده مدیر عامل باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز در گفتگو در مورد تغییر نام باشگاه گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز گفت: باشگاه گسترش فولاد تبریز، هم در ثبت شرکت ها و هم در کمیسیون ماده 5 نامش به ماشین سازی شهریار تبریز تغییر پیدا کرد. در این مدت عده ای به تیم لیگ یکی ماشین سازی نیز گسترش فولاد می گفتند، که مردم به اشتباه این اسم ها را در ذهنشان جا به جا کرده بودند اما اکنون نام این باشگاه به "صنایع درپاد" تغییر نام داده است که شرکتی است نزدیک به شهر ارومیه یعنی بیشتر به ارومیه نزدیک است تا تبریز.

کمیته تعیین وضعیت در مورد شجاعیان تصمیم می گیرد

او در مورد وضعیت داریوش شجاعیان گفت: درمورد داریوش شجاعیان خیلی صحبت کرده ام مثل اخباری که هر روز تکرار می شود. در تاریخ 25/12/96 باشگاه استقلال چکی به مبلغ 100 میلیون تومان به حساب ما واریز کرد و ما به باشگاه استقلال بازگرداندیم. من فکر می کنم در این مورد هم مشکلی نباشد و کمیته تعیین وضعیت باید تشکیل جلسه بدهد تا در مورد این موضوع تصمیم گیری کند.

فسخ قرارداد ملکی موجه نیست

نصیر زاده در مورد وضعیت کوروش ملکی گفت: خداداد عزیزی با من تماس گرفت، به او گفتم فسخ قرارداد کوروش ملکی موجه نیست و بهتر است بیاید و مشکلش را با ما حل کند. ما گفتیم که به خاطر اینکه کوروش ملکی بتواند در تیم سپید رود بازی کند بیاید باشگاه ما تا قراردادمان را دو طرفه فسخ کنیم. بعد از این مکالمه دیگر هیچ خبری نه از کوروش ملکی شد و نه خداد عزیزی به همین علت ما در کمیته تعیین وضعیت شکایتمان را پیگیری می کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار