مدیران توزیع برق شاهرود و بسطام معرفی شدند

مراسم معارفه مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود و مدیرامور برق بسطام انجام شد .

سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: شرکت های توزیع به عنوان پیشانی صنعت برق کشور فعالیت دارند و مسئولیت پاسخگوئی مردمی با این شرکت ها است.

 وی اظهار داشت : پاسخگوئی به هنگام ، توأم با خوش رویی و سعه صدر، از ویژگی های بسیار مهم مدیریتی است و ما وظیفه داریم خدمات شایسته ای به مردم ارائه نمائیم.

موسوی زاده تصریح کرد: علاوه بر وجود پیش نیازهای لازم برای یک مدیر موفق ، یکی از شاخص های کلیدی و مهم این است که مدیران این شرکت مدیریت منابع را همواره اجرایی نمایند.

وی خاطر نشان کرد: به زعم این که با کمبود شدید منابع مواجه هستیم ، از نگاه این شرکت ، یک مدیر شایسته باید بتواند خلق منبع در بخشهای مختلف به ویژه در حوزه نیروی انسانی را در دستورکار داشته و عملیاتی نماید و استفاده بهینه از امکانات موجود ، از دیگر مولفه های یک مدیر توانمند به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: اگر بخواهیم اهدافمان مغایرت و مباینتی با اهداف سازمان هائی که همسوی ما نیستند پیدا نکند ، تعهد، تخصص و نگاه سیستمی ضرورت دارد و این شاخص ها لازم و ملزم یکدیگر هستند.

وی با عنوان این که برای عبور از پیک بار تابستانی ، اتکای صنعت برق به مدیریت سمت تقاضا است اضافه کرد : با مشارکت کلیه مشترکان به ویژه صنایع ، از پیک بار گذر خواهیم کرد و با مدیریت مصرف ، همه ما باید در این زمینه نقش مثبت ایفا کنیم .

گفتنی است : در این مراسم از "احمد یوسفی" مدیر اسبق برق شاهرود که پس از 30 سال زحمات و تلاشهای خالصانه و ارزشمند در عرصه صنعت برق استان به افتخار بازنشستگی نایل آمد ، تکریم و تقدیر شده و "جمال فرخ زاده" به عنوان مدیر جدید مدیریت توزیع برق شهرستان شاهرود و همچنین "سیدحمیدرضا موسوی" به عنوان معاون مدیریت در برق بسطام معرفی شدند.

انتهای پیام / گ

مراسم معارفه مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود و مدیرامور برق بسطام انجام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار