خبرنگاران مطالبه‌گر و امیدآفرین باشند

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران باید در پی مطالبه گری و امیدآفرینی باشند.

قلم خبرنگاران باید در راستای امیدآفرینی به مردم باشدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی محمد اکبری روز گذشته سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ در آستانه روز خبرنگار و در همایش تجلیل از خبرنگاران بسیجی در شهرکرد اظهار داشت: خبرنگاران، افسران انقلاب اسلامی در میدان جنگ نرم هستند.

وی گفت: مطالبه گری و انعکاس مطالبات به حق مردم و امید آفرینی در جامعه از رسالت‌های اصلی خبرنگاران است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط کنونی کشور و همچنین جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی افزود: هم اکنون در بسیاری از موضوعات و بخش‎ها، مشکلی در کشور وجود ندارد، اما متأسفانه گاهی به خاطر القائات دشمنان، مردم احساس نگرانی می‌کنند که خبرنگاران و رسانه‌ها باید در این مواقع روشنگری و آگاهی بخشی کنند.

اکبری با تأکید بر ضرورت انتقال و انعکاس واقعی اخبار و پرهیز از هر گونه سیاه نمایی و بزرگ‎نمایی مشکلات توسط رسانه‌ها و خبرنگاران اضافه کرد: مطالبات به حق مردم باید به خوبی در رسانه‌ها منعکس شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تأکید مقام معظم رهبری و همه مسئولان از جمله رئیس جمهوری، حفظ اتحاد و همدلی بین مسئولان و مردم برای غلبه بر دسیسه‌های دشمن از جمله تحریم اقتصادی، بسیار ضروری است.

گفتنی است: این همایش با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم (ع) و سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری و با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه، اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان برگزار گردید.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در این شهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

رسانه‌ها مطالبات به حق مردم را بیان کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.