وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران شرکت ملی پست:

ترافیک مرسولات پستی باید افزایش یابد / خدمات پست را متنوع تر کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع مشکلات معیشتی کارکنان در گرو افزایش درآمد است و شرکت پست می تواند با بالا بردن ترافیک مرسولات و ایجاد خدمات جدید درآمد ایجاد کند.

ترافیک مرسولات پستی باید افزایش یابد / خدمات پست را متنوع تر کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش هم اندیشی مدیران شرکت ملی پست با اشاره به اینکه بدنه پست در شرایط فعلی گستردگی زیادی دارد، اظهار کرد: با توجه صدور دو پروانه پستی برای بخش خصوصی، اما باز هم یکی از پر مراجعه ترین بخش حاکمیتی، شرکت ملی پست محسوب می شود. 

وی با بیان اینکه نیروهای پست جز کم برخوردارترین نیروها و از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند، تصریح کرد: دادن کارت ملی به مردم بخشی از درآمد این شرکت است که برای این موضوع مردم مجبورند چندبار به پست مراجعه کنند درحالیکه در هر مرحله درآمدی نصیب شرکت پست می شود.
آذری جهرمی با بیان اینکه ترافیک مرسولات پستی رو به کاهش است، تصریح کرد: باید در استان های مختلف کشور رشد ترافیک داشته باشیم و برای دستیابی به این هدف سبد خدمات را افزایش دهیم. 
آذری جهرمی با اشاره به نحوه توزیع مرسولات پستی گفت: وقتی از این موضوع انتقاد می کنیم دلیل آن را نتیجه توزیع با پست عادی عنوان می‌کنند، این در حالی است که الوپیک به دلیل افزایش کیفیت تا 2 میلیارد تومان ارزش مالی دارد.
وی افزود: سیستم های پستی به دلیل امنیت تا 10 میلیارد تومان هم پول و اجناس قیمت را جا به جا می کنند و برای همین موضوع از افرادی که مسوول جا به جایی هستند سفته می گیرند، چه جایی معتبرتر از دولت اما می تواند این خدمات را به مردم ارائه دهد؟ 
وی بیان کرد: انتظار من این است که خدمات، کیفیت و ترافیک بالا برود و سرویس دهی به خوبی انجام شود. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود ظرفیت بی نظیر پست در عرصه خدمات خاطرنشان کرد: شما ظرفیت آن را دارید تا بتوانید خدمات دهی مناسب داشته باشید. 
وی با بیان اینکه اگر کارکنان دچار مشکلات معیشتی هستند ما مدیران نباید راحت بخوابیم افزود: رفع این معضل در گرو افزایش درآمد است و شرکت پست می تواند با بالا بردن ترافیک مرسولات و ایجاد خدمات جدید درآمد را افزایش دهد البته برای این کار باید اتاق فکر ایجاد کنیم و از ظرفیت جوانان و افراد با تجربه کمک بگیریم. 
آذری جهرمی تاکید کرد: اولین کار شما بررسی وضعیت معیشتی کارکنان است که این با بالا بردن سطح خدمات ممکن می شود. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه به مدیران توصیه می کنم تا از اتاق های خود بیرون بیایند، تصریح کرد: مدیران استانی باید هر هفته به یکی از شهرستان های خود سفر کنند و از نزدیک پیگیر مشکلات کارمندان خود باشند، زیرا این دستور رییس جمهوری به اعضای هیات دولت است و من هم این دستور را به شما ابلاغ می کنم. 
وی تاکید کرد: مدیران، امین ترین افراد را مسوول نظارت بر کیفیت شبکه و خدمات دهی به مردم بگذارند، باید خدمت دهی به مردم با کیفیت مناسب صورت بگیرد و نظارت جدی بر خدمات داشته باشید، حتی اگر لازم است سیستم ها را از دستی به مکانیزه تبدیل کنید. 
آذری جهرمی با اشاره به  نظرسنجی از خدمات دهی به مردم خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات مشتریان سرمایه گذاری کنید و بر کیفیت شبکه توزیع و تجزیه مبادلات نظارت جدی داشته باشید. 
وی با اشاره به اینکه نیروهای پست پر انرژی هستند، افزود: به داشتن این نیروها افتخار می کنم و باید از این نیروها استفاده کنید و حیف است از این بمب انرژی استفاده نکنیم. 
وی درباره اجرای پرژه های سیماک و جی نف تصریح کرد: این پروژه ها از زیرساخت های دولت الکترونیک هستند که باید در این زمینه کار جدی صورت گیرد و در حال حاضر در اجرای این پروژ ها عقب هستیم و باید پیگیری جدی تری انجام دهیم. 
آذری جهرمی در پایان ابراز امیدواری کرد که شرایط در شرکت ملی پست ارتقا یابد و پست به یک برند مشهور تبدیل شود.

ترافیک مرسولات پستی باید افزایش یابد / خدمات پست را متنوع تر کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: برترین ها ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار