دومین روز پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با پیروزی تیم های والیبال دختران مراکز شبه خانواده مشیز کرمان، سیرجان و زرند به پایان رسید.

محمدرضا صادقی نژاد، معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور 246 ورزشکار از چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین به مدت یک هفته در کرمان برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین فرزندان مراکز شبه خانواده عنوان کرد و افزود: این جشنواره تا 22 مرداد جاری در کرمان برگزار می شود.

صادقی نژاد تصریح کرد: دومین روز از رقابت های جشنواره فرهنگی و هنری فرزندان مشیز، با پیگیری دیدارهای دختران والیبالیست مراکز شبه خانواده و قرعه کشی مسابقات فوتسال به پایان رسید.

وی یادآور شد: در مسابقات والیبال، تیم مرکز شبه خانواده سیرجان دو بر صفر مقابل تیم بم به پیروزی دست یافت و تیم زرند نیز با نتیجه دو بر یک از سد تیم شهداد گذشت.

صادقی نژاد بیان داشت: در دیگر این دیدارها نیز، دختران والیبالیست تیم مرکز شبه خانواده مشیز کرمان با نتیجه دو بر صفر، تیم مرکز شبه خانواده بوشهر را در هم شکست.

معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز گفت: مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال پسران جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشیز نیز با حضور نماینده هیئت فوتبال برگزار شد که نتیجه قرعه کشی به شرح ذیل است:

چهارشنبه 17 مردادماه :

تیم های مشیز کرمان و خیریه صنعتی ساعت: 12:30

تیم های مشیز گلباف و خیریه آشیانه علی ساعت: 13:15

پنج شنبه 18 مردادماه:

مشیز کرمان و مشیز گلباف ساعت 13:15

خیریه صنعتی و خیریه آشیانه علی ساعت 12:30

شنبه 20 مردادماه:

مشیز کرمان و آشیانه علی ساعت 12:30

مشیز گلباف و خیریه صنعتی ساعت 13:15

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور ورزشکاران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین تا 22 مرداد جاری در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.