کلنگ‌زنی دهکده بزرگ ورزشی یاسوج

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نخستین دهکده بزرگ ورزشی ــ ساحلی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج شهردار یاسوج در این آئین گفت: با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج و همکاری تربیت بدنی دهکده ورزشی یاسوج در زمینی به‌مساحت 14 هکتار ایجاد می‌شود.

نستهن مقدم افزود: سایت محل احداث این پروژه در ساحل رود بشار و در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر یاسوج واقع شده که علاوه بر استفاده ورزشی می‌تواند جذابیت‌های گردشگری برای مسافران و خانواده‌ها نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: پیرو تصمیماتی که اتخاذ شده مقرر شد جانمایی پروژه به‌نحوی باشد که امکان ورزش همگانی و همچنین سایت‌های ورزشی مختص آقایان و بانوان بدون محدودیت‌های جنسیتی و سنی ایجاد شود.

مقدم با اشاره به اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی شهروندان، ابراز کرد: امیدواریم بسترسازی مناسبی در این محل صورت گیرد و زمینه رونق ورزش و افزایش نشاط شهروندان را ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج با همکاری شورای اسلامی شهر حمایت‌های لازم را برای به‌ثمر رسیدن این پروژه انجام خواهد داد و در زمینه رفع معارض اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شهردار یاسوج تأکید کرد: شهرداری به‌عنوان یکی از متولیان ورزشی‌های همگانی برنامه‌های خوبی برای ترویج ورزش اجرا کرده و در برنامه نیز دارد.

انتهای پیام/ د

احداث زمین ورزشی در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.