استاندار خراسان رضوی:

مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران در خراسان رضوی عموما همراهی لازم را با خبرنگاران وجود دارند و در مواردی که برخلاف این باشد با آن‌ها برخورد می‌شود.

مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در نشست با اصحاب رسانه ویژه بزرگداشت روز خبرنگاربا بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح و از وظایف خطیر رسانه هاست و باید با آگاهی بخشی درست و به موقع نقش موثر خود را در روشن کردن افکار عمومی ایفا کنند.

رشیدیان با اشاره به اینکه رسانه‌ها با شناسایی مسائل و اطلاع رسانی می‌توانند در رفع مشکلات به مسئولان یاری برسانند، افزود: خبرنگاران چشمان بینا و گوش‌های شنوا هستند که می‌توانند مشکلات را به مسئولان منتقل کنند و مسئولان نیز در راستای حل این مشکلات اقدام نمایند.

وی بر همراهی مسئولان با رسانه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد که برای عبور از این شرایط بیش از هر اقدامی همراهی و هم اندیشی اهمیت دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نقد، لازمه اصلاح امور است،گفت: باید از تخریب و نقد‌های غیرمنصفانه پرهیز کرد و در جهت بهبود امور گام برداشت.

گفتنی است در ادامه نمایندگان رسانه‌ها مشکلات خود را مطرح کردند که نبود امنیت شغلی، بیمه خبرنگاران، عدم پاسخگویی مدیران از جمله مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان رسانه‌ها بود.

انتهای پیام // ف. ش
 

نشست استاندار خراسان رضوی با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار