فعالیت 19 پایگاه اسکان موقت در همدان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 19 پایگاه اسکان موقت در این استان خبر داد.

فعالیت 19 پایگاه اسکان موقت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد بداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با اشاره به اینکه  از ابتدای شروع تعطیلات تابستان تاکنون در پایگاه‌های اسکان موقت فرهنگیان استان 146 هزار و 70 نفر پذیرش شدند، اظهار کرد: اسکان و پذیرش مسافران به ویژه میهمانان فرهنگی از 25 خردادماه با 6 مرکز رفاهی دائمی و 19 پایگاه اسکان موقت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هزار و 932 نفر در قالب 18 هزارو 594 خانوار میهمان فرهنگی در مدارس اسکان‌ پذیر و اقامتی آموزش و پرورش استان اقامت داشتند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان افزود: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه پذیرش از خانواده‌های فرهنگی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان تا 15 شهریورماه ادامه دارد، گفت: هر ساله با اتمام امتحانات دانش‌آموزان و شروع فصل تابستان شاهد حضور مسافران و گردشگرانی از سراسر کشور به همدان هستیم.

بداغی با اشاره به اینکه 162 مدرسه با یک‌هزار و 471 کلاس و اتاق برای پذیرش میهمانان در نظر گرفته شده است، افزود: این کلاس‌ها شامل 184 کلاس ویژه، یک‌هزار و 51 کلاس گروه «الف» و 236 کلاس گروه «ب» است.

وی با اشاره به اینکه همدان یکی از مکان‌های گردشگری به شمار می‌رود، تصریح کرد: باید از این فرصت موجود برای معرفی یک‌هزار و 800 جاذبه گردشگری استان بهره‌مند شویم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال دو رویداد بزرگ گردشگری در همدان شکل خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بین مسؤولان استان یک وفاق و همدلی صورت گرفته که در کمتر نقطه‌ای از کشور چنین هم‌افزایی وجود دارد و باید از این فرصت بهره‌مند شد.

انتهای پیام/ب

پذیرش 146هزار نفردر ستاد اسکان فرهنگیان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.