پذیرش 30 هزار نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان همدان

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 30 هزارنفر روز مسافردر ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش می شوند.

پذیرش 30 هزار نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پور داود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه  از ۲۵ خرداد ماه تا روز نهم تیرماه ۳۰ هزار و ۵۲۹ نفرروز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند، گفت: ۱۳ هزار و ۳۲۰ نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.
 وی اظهار داشت: با آغاز فعالیت ستادهای اسکان تابستانی فرهنگیان از 25 خردادماه تاکنون 30 هزار و 529 نفرروز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

پور داود با اشاره به اینکه از 30 هزار و 529 نفر روز اقامت، 12 هزار و 224 نفرروز از 2 الی 9 تیرماه بوده است، افزود: در یک هفته گذشته یک هزار و 524 خانوار و 5 هزار و 487 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان"مدارس" استان اقامت داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش  استان با بیان اینکه در مجموع از روز 25 خرداد تا روز 9 تیرماه 13 هزار و 320 نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند، افزود: این تعداد مسافر در قالب 3 هزار و 700 خانوار فرهنگیان در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: 13 هزار و 320 نفر و 30 هزار و 529 نفر روز مسافر نیز در خانه معلم، اردوگاه و پردیس‌ها اقامت داشتند.

پورداود با اشاره به اینکه اسکان و پذیرش مسافران در بیش از 160 مدرسه در استان انجام می‌شود، بیان کرد: 6 مرکز رفاهی دائمی و 19 پایگاه اسکان موقت پذیرای مسافران در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 162 مدرسه با هزار و 471 کلاس و اتاق آماده پذیرش مسافران تابستانی است، عنوان کرد: این کلاس‌ها شامل 184 کلاس ویژه، هزار و 51 کلاس گروه "الف" و 236 کلاس گروه "ب" است.

پورداود بیان کرد: امسال تعداد کلاس‌های گروه ویژه برای اسکان تابستانی مسافران به ویژه فرهنگیان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه حال میهمانان در فصل تابستان استفاده شده است.

پورداود با تأکید بر اینکه در فصل تابستان سال گذشته بیش از 332 هزار نفر روز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 166 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند.

وی با اشاره به اینکه تابستان سال گذشته 151 آموزشگاه در سطح استان برای اقامت و اسکان مسافران آماده شده بود، ابراز کرد: 46 هزار خانوار تابستان سال گذشته در مدارس استان اقامت داشتند.

انتهای پیام/ج

30 هزار نفرروز مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.