استاندار قم:

پرورش و بالندگی نظام درگرو تربیت نسلی کارآمد و توانا

استاندار قم گفت: پرورش و بالندگی نظام درگرو تربیت نسلی کارآمد و توانا در جامعه است، ازاین‌رو سازمان برنامه‌وبودجه باید نگاه ویژه‌ای به مسئله آموزش و پرورش دانش آموزان داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید مهدی صادقی در جلسه که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه بیشترین مسئولیت را در این برهه از زمان و در شرایط کنونی کشور بر عهده دارد.

وی به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: کسانی که عهده‌دار مسئولیت خبر و تهیه آن هستند امانت‌داران حوزه رسانه بوده و باید بیشترین توجه را نسبت به شرایط کنونی کشور داشته باشند و با توجه به جنگ روانی که دشمن به راه انداخته در ایجاد و ارتقاء اعتماد ملی نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

استاندار قم حرکت به‌سوی انسجام و وحدت کلمه را وظیفه همه افراد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز زمان رقابت‌های سیاسی و جناحی در کشور نیست و تنها باید به فکر ایجاد و افزایش اعتماد عمومی به‌نظام و مسئولان بوده و به سمت وحدت و هم‌افزایی حرکت کنیم.

وی ضربه‌زدن به اعتماد مردم را دشمنی با نظام خواند و تأکید کرد: هر‌کس به اعتماد مردم نسبت به‌نظام ضربه‌ای بزند مسئول بوده و باید پاسخگو باشد و باید همه مسئولان و مدیران به سمت حفظ و ارتقاء این اعتماد حرکت کنند و ما شاهد این تلاش در بین مدیران و مسئولان استان هستیم.

وی ادامه داد: پرورش و بالندگی نظام درگرو تربیت نسلی کارآمد و توانا در جامعه است، ازاین‌رو سازمان برنامه‌وبودجه باید نگاه ویژه‌ای به مسئله آموزش و پرورش دانش آموزان داشته و نسبت به اختصاص بودجه مناسب به آموزش و پرورش کوتاهی نکند.

صادقی در ادامه ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش پرورش و اقدامات انجام‌شده در حوزه آموزش در استان تصریح کرد: باید شرایط حساس کنونی کشور را درک کنیم تا بتوانیم به کمک هم از این مسیر سخت عبور کرده و مانند قبل پیروز میدان جنگی که دشمن به راه انداخته باشیم.

وی برنامه‌های اجراشده آموزش و پرورش برای اوقات فراغت دانش آموزان را موردبررسی قرارداد و تاکیدکرد: در برنامه‌های اوقات فراغت سهم خانم‌ها و دختران دانش‌آموز کامل دیده نشده و دختران و زنان جامعه نیازمند توجه بیشتری در این برنامه‌ها هستند و در نوع برنامه‌ریزی‌ها باید تجدیدنظر شود.

استاندار قم از ارگان‌های دیگر برای همکاری با آموزش و پرورش در اجرای طرح اوقاف فراغت دانش آموزان دعوت کرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت باید دستگاه‌های دیگر نیز ورود پیداکرده و تعامل و همکاری خود را با آموزش و پرورش بیشتر کنند.

در پایان این جلسه استاندار قم از بهار رادمهر رتبه سه کنکور در رشته ریاضی فیزیک تقدیر کرد.

انتهای پیام/ الف

امروز زمان رقابت‌های سیاسی و جناحی در کشور نیست

برچسب ها: سیاسی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار