مقصودی در موافقت با استیضاح وزیر کار؛

آقای ربیعی! تاکنون چه گلی بر سر این کشور زده‌اید؟

عضو کمیسیون شوراها گفت: آقای وزیر شما از اوایل انقلاب تا کنون در مملکت مسئولیت داشته‌اید، چه گلی بر سر این مملکت زده‌اید، جز اینکه بین کارگران و کارفرمایان اختلاف ایجاد کرده‌اید.

آقای ربیعی! تاکنون چه گلی بر سر این کشور زده‌اید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس امروز چهارشنبه 17 مرداد در موافقت با استیضاح وزیر کار اظهار کرد: مردم عزیز، امروز برنامه تلویزیونی و شویی که آقای ربیعی و همدستان در مجلس بوجود آوردند مشاهده کردند.

وی تصریح کرد: جناب آقای رئیس جمهور امروز وزیر مقصر نیست، بلکه شما مقصر اصلی هستید، شمایی که ادعای آشتی ملی و اتحاد ملت را دارید، اما وزیری که با رای ناپلئونی و نیمی از رای سوخته مانده است در این وزارتخانه عریض و طویل نگه داشته‌اید.

نماینده مردم سبزوار افزود: امروز مقصر اصلی این واقعه قصه پرغصه مجلس شما هستید؛ آقای رئیس جمهور شما اگر به فکر آشتی ملی بودید مشاهده کردید که سه بار این وزیر استیضاح شد، اما شما آن را نگه داشته‌اید، بنده با معاون پارلمانی رئیس جمهور دیدار کردم که بین کرباسیان و ربیعی چه کنیم؟ اما معاون پارلمانی بیان کرد از کرباسیان دفاع کنید و وظیفه خود می‌دانید و تلویحا اعلام کردند هزینه برکناری وزیر کار بر عهده مجلس باشد.

مقصودی افزود: قسم می‌خورم که راست می‌گویم، اگر غیر از این است آقای امیری دروغ می‌گویید، امروز مجلس را بعضا نمایندگان از بین بردند.

عضو کمیسیون شوراها تصریح کرد: آقای ربیعی شما رِند لابی‌گری و با احساسات مردم بازی کردن هستید، شما رِند همه فتنه‌های اصلی بوده‌اید که امروز مردم را به نظام بی‌اعتماد کرده است؛ آقای وزیر شما از اوایل انقلاب تا کنون در مملکت مسئولیت داشته‌اید، چه گلی بر سر این مملکت زده‌اید جز اینکه در بین این کارگران و کارفرمایان اختلاف ایجاد کرده‌اید.

وی بیان کرد: از بانک توسعه و تعاون یک و نیم میلیارد دلار از ذخایر و آینده این مملکت پول برداشته‌اید و جواب این مردم و مقام معظم رهبری را چه می‌خواهید بدهید، بانک توسعه و تعاون موسسه کار و تامین اجتماعی، صندوق مهر امام رضا، شستا، سازمان بیمه روستاییان که پدر روستاییان را درآورده است، اقتصادی نبوده است.

نماینده مردم سبزوار تاکید کرد: متاسفم برای همکارانی که امروز می‌گویند فلان نماینده به خاطر تغییر برخی از روسا موافق استیضاح وزیر است.

مقصودی بیان کرد: آقای ربیعی فتنه‌گری، دروغ‌گویی، لابی‌گری و با احساسات مردم صحبت کردن زبانزد عام و خاص است، آقای وزیر پیام من درد مشترک کارگران، گرفتاران، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کودکان کار، تعاونی‌های ورشکسته، دردمندانی هستند که امروز نوای بی‌نوایی اینها گوش جامعه را کر کرده است، اما بعضا نمایندگان صدای آنها را نمی‌شنوند.

عضو کمیسیون شوراها افزود: جوانان عزیز خود را به خاطر سومدیریت و کابینه فرسوده فدا کرده‌ایم؛ آقای وزیر آیا از شرکت شستا خبر دارید؟ گروه‌های هدفی که در شرکت شستا جز بی‌بضاعت‌ترین اقشار جامعه هستند از آنها خبر دارید چگونه فعالیت می‌کنند؟ و انتصابات بر چه نحوه‌ای است؟ از کارگرانی که با حقوق 500 هزار تومانی کار می‌کنند خبر دارید؟

وی بیان کرد: جناب آقای وزیر کارگرانی که به خاطر دفاع از حقوق خود شلاق خورده‌اند. کارگرانی که توسط کارفرما شلاق خورده اند و همچنین کارگران که در کشتی، در هواپیما از بین رفته‌اند شما چه‌ کرده‌اید؟

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: آقای ربیعی وزیر بیکاری،‌ فقر و نداری و همچنین وزیر کانون‌های ورشکسته برای کارگران چه کرده‌اید؟ این وزارتخانه و مدیرانش به جای رفاه مردم حال خوش خود را در این پست‌های دولتی جستجو می‌کنند، اگر تمام افرادی که در این وزارتخانه در این مدت پیگیر استیضاح نشدن وزیر بودند، برای حل مشکلات مردم گام برمی‌داشتند مشکلات برطرف می‌شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
مشکلات پیش آمده هیچ ربطی به وزیر کار نداره و عملکرد وزیر کار آقای ربیعی صدبار از عملکرد نمایندهای مجلس بهتر بوده .
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۳۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
مشکلات پیش آمده هیچ ربطی به وزیر کار نداره و عملکرد وزیر کار آقای ربیعی صدبار از عملکرد نمایندهای مجلس بهتر بوده .
آخرین اخبار